حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چالش سرعت: مقایسه سرعت Galaxy S7 و OnePlus 5

وان پلاس۵ و گلگسی اس۷ دو گوشی از بهترین شرکت‌های حال حاضر هستند که هر دو در زمینه‌هایی حرفی برای گفتن دارند.

شاید خیلی از افراد با توجه به قیمت یکسان این دو تلفن همراه قصد خرید یکی از آن هارا داشته باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این قسمت از تماشا کنید ترنجی ما برای شما ویدیو درمورد تست سرعت این دو پرچمدار حال حاضر و سال پیش آماده کرده‌ایم تا شاید افرادی که بین خرید یکی از این دو گوشی تردید دارند بتوانند با آگاهی بیشتری نسبت به خرید اقدام کنند.

در این ویدیو از نسخه Exynos گلگسی اس۷ استفاده شده است

[aparat id=”wvqpE”]

همانطور که در ویدیو تماشا کردید اختلاف چندانی در باز کردن برنامه ها و بازی ها وجود ندارد. در بخش وب نیز با اینکه قسمتی کامل نبود اما توانست نشان دهد که وان پلاس ۵توانایی باز کردن صفحات وب را بهتر از گلگسی اس۷ دارد. اما بخش Speedtest برای سرعت نیز اس۷ بسیار سریع تر و بهتر از وان پلاس عمل کرد و توانست در این زمینه جایگاه اول را کسب کند.

خیلی از افراد در روز تعداد زیادی برنامه را در گوشی خود باز نگه می‌دارند و می‌خواهند هر موقع که خواستند از برنامه ها استفاده کنند بدون نیاز به لود برنامه برای آنها به سریع ترین شکل ممکن آماده شود. وان پلاس ۵ باز هم توانست نشان دهد ۸گیگابایت رم چه قدر می‌تواند در این زمینه مفید باشد. از طرفی دیگر گلگسی اس۷ نیز در مدیریت رم مشکلی نداشت و می‌توان گفت قسمت مهمی از مدیریت رم را انجام داده است اما سرعت باز کردن برنامه‌ها در وان پلاس به دلیل انیمیشن های کوتاه آن و مدیریت رم آن به راحتی در کسری از ثانیه باز می‌شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

تقریبا میشه گفت وان پلاس ۵ سریع ترین گوشی اندرویدی بازاره. البته xz premium رو هم نمیشه دست کم گرفت اما وان پلاس ۵ با داشتن ۸ گیگابایت رم فعلا بی رقیبه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji