حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای جدید منتشر شده از LG V30، این پرچمدار را از تمامی زوایا به نمایش می‌گذارد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ال‌جی

انتظار می‌رود الجی پرچمدار جدیدی را برای نیمه دوم سال جاری معرفی کند. طبق سنت گذشته این شرکت کره‌ای، معرفی نسل جدیدی از سری V با نام تجاری V30 دور از انتظار نیست. به تازگی مجموعه‌ای از تصاویر رندر شده این دستگاه منتشر شده است که دومین برنامه کارخانه برای آشنایی تولیدکنندگان قطعات با تمام جزئیات این محصول محسوب می‌شود. هرچند این نخستین باری نیست که اطلاعاتی در مورد LG V30 به بیرون درز پیدا می‌کند، اما تا به حال تصویر دقیقی از آن منتشر نشده بود. تصاویری که امروز توسط OnLeaks به اشتراک گذاشته شد، احتمالا بیشترین تشابه را با نسخه نهایی این دستگاه داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

[aparat id=”WVeE1″]

همانطور که می‌دانید، الجی احتمالا نمایشگر دوم را که در تمامی گوشی های هوشمند سری V این کمپانی مورد استفاده قرار گرفته بود را از آخرین نسل آن یعنی V30 حدف کند. با توجه به اینکه ابعاد ۱۵۱٫۴x75.2×7.4 میلی‌متر برای آن ثبت شده است، احتمالا این دستگاه با صفحه‌نمایشی ۶ اینچی به بازار عرضه شود.

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده کردید، دوربین دوگانه به همراه حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این دستگاه خودنمایی می‌کند. همچنین قسمت پایینی نیز میزبان یک پورت USB Type-C و یک بلندگو خواهد بود، این در حالیست که جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا در سمت راست دستگاه قرار گرفته است.

هرچند این اطلاعات تاکنون تایید نشده‌ است، احتمالا این گوشی هوشمند نیز از شارژ بی‌سیم پشتیبانی کند. انتظار می‌رود گل سرسبد این کمپانی کره‌ای در نمایشگاه IFA 2017 و یا در ۳۱ آگوست معرفی شود.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا