حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو رسمی معرفی الجی کیو ۶ (LG Q6)، خداحافظ حاشیه زیاد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

الجی کیو ۶ (LG Q6) دستگاهی است که شایعات و البته چند ویدیو رسمی کوتاه از سوی الجی درباره آن منتشر شد. این چند روز برای طرفداران الجی با انتظار معرفی این دستگاه یا بهتر بگوییم دستگاه ها سپری شد. با بررسی رفتار الجی در سال های گذشته می توان به وضوح دید که توانایی های ویژه و کلیدی پرچمدار هر سال آن به سرعت در دستگاه میان رده این شرکت نمود پیا می کنند. از الجی جی ۲ و جی ۲ مینی بگیرید تا الجی جی ۵ و الجی ایکس کم (LG X Cam) یا الجی وی ۲۰ و الجی ایکس اسکرین (LG X Screen). حال اما شاهد معرفی سری ویژه الجی کیو (LG Q) هستیم که فاکتوری جذاب را در خود دارند و شخصا تصور حضور آن به زودی روی دستگاه های میان رده را نداشتم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با خانواده الجی کیو (LG Q) آشنا شویم.

الجی کیو 6 (LG Q6)

همانطور که می دانید خانواده الجی کیو ۶ (LG Q6) از سه عضو تشکیل شده است اما حقیقتا دلیل آن را نمی دانیم. از این بابت دیدن چنین حرکتی برای ما گنگ است که تفاوت این ۳ مدل نه در نمایشگر، نه در پردازنده و نه حتی در دوربین یا باتری دیده نمی شود. تنها تفاوت در حافظه رم و حافظه داخلی است. مدل الجی کیو ۶ آلفا (LG Q6α) با حافظه داخلی ۱۶ و ۲ گیگ رم، مدل الجی کیو ۶ (LG Q6) با ۳۲ و ۳ گیگ و در نهایت مدل کیو ۶ پلاس (+LG Q6) با ۶۴ و ۴ گیگ ارایه می شوند. عموما چنین تفاوتی در مدل های مختلف یک دستگاه وجود دارد اما نام گذاری متفاوت را برای آن شاهد نیستیم.

طراحی زیبا، نمایشگر بدون حاشیه و مشخصات سخت افزاری مناسب که در رده قیمتی مناسبی عرضه خواهد شد از مهم ترین قابلیت های فروش این سری به شمار می رود. در ادامه شما را به تماشای ویدیو رسمی معرفی الجی کیو ۶ (LG Q6) دعوت می کنیم:

[aparat id=”sIMby”]

نظر شما درباره الجی کیو ۶ (LG Q6) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)