حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه سرعت OnePlus5 با Xperia XZP

شرکت‌های سونی و وان پلاس برای سال ۲۰۱۷ برنامه خاصی در بخش سرعت موبایل خود در نظر گرفته‌اند. دو گوشی وان پلاس۵ و اکسپریا ایکس زد پریمیموم دو گوشی از دو شرکت مطرح هستند که در حال حاضر به بازار آمده اند. با ترنجی همراه باشید.

وان پلاس ۵ گوشی بسیار سریع با مشخصاتی حیرت آور است: ۸گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایتی به همراه اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت فوق‌العاده‌ای برای این گوشی آورده است.

گوشی اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیز مشخصات واقعا عالی دارد: ۴گیگابایت حافظه رم در کنار ۶۴گیگابایت حافظه داخلی به همراه اسنپدراگون ۸۳۵ قدرت خاصی را برای این گوشی به ارمغان آورده است.

در ویدیو‌ جدیدی که برای شما تهیه کرده‌ایم به مقایسه سرعت این دو پرچمدار سال ۲۰۱۷ وان پلاس و سونی می‌پردازیم.

[aparat id=”68qEK”]

همانطور که در ویدیو مشاهده کردید تفاوت خیلی زیادی میان این دو تلفن همراه وجود ندارد و می‌توان از نظر سرعت هر دو را یکی دانست.

در بخش مدیریت رم هر دو گوشی به بهترین شکل ممکن عمل کردند اما در برخی از برنامه ها شاهد بارگذاری مجدد برنامه از سمت اکسپریا بودیم.

اگر به قیمت این دو پرچمدار توجه کنیم میتوان گفت وان پلاس ۵ با توجه به قیمت عالی خود (قیمت ۵۳۹دلاری برای نسخه ۱۲۸گیگ و ۴۷۹دلاری برای نسخه ۶۴گیگ) از اکسپریا ایکس زد با توجه به قیمت ۷۹۹دلاری، ارزش خرید بالاتری دارد.

نظر شما در مورد این دو تلفن همراه چیست؟ کدام یک میتواند انتخاب بعدی شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shahryar

منو وان پلاس عصبیم میکرد?

SAWAN

سونی کمی سریعتر بود. اما وان پلاس خیلی ارزونتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji