حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت MSI پرچمدار جدید خود X299 XPower Gaming AC را معرفی کرد؛ بازگشت گلادیاتور

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | MSI، اخبار، سخت‌افزار

شرکت ام‌اس‌ای (MSI) به عنوان یکی از سازندگان پیشتاز مادربرد های گیمینگ، اخیرا یکی از مادربردهای پرچمدار خود را موسوم به X299 XPower Gaming AC را معرفی کرده است. این مادربرد مخصوص علاقه مندان به پی سی (همون خوره های کامپیوتر!) و اورکلاکر ها است، زیرا طبق کمپانی سازنده هدف از تولید چنین محصولی همین بوده است؛ با ترنجی همراه باشید.

از ویژگی های خاص مادربرد XPower جدید ام‌اس‌ای (MSI) می‌توان به مدار تغذیه ۱۴ فازی (۱۲+۱+۱) تمام دیجیتال آن اشاره داشت، که با Loadline Calibration خود توان آن را دارد تا قوی ترین پردازنده های سری Core X اینتل را بخصوص در اورکلاکینگ همراهی کند؛ در کنار این می‌توان به Turbo Socket and External Clock Gen اشاره داشت که، طراحی شده همراه با مرغوب ترین قطعات Military Class 6 مانند: چوک های تیتانیومی جدید برای کارایی هرچه بهتر و تحویل بیشتر قدرت است، حتی اگر اورکلاکر ها بخواهند XPower Gaming AC جدید از سوی MSI را به چالش در محدودیت ها بکشانند.

 

در کنار توانایی و کارایی بالاف مادربرد X299 XPower Gaming AC از قابلیت های منحصر بفردی نیز برخوردار است؛ که از جمله آنها می‌توان به محافظ M.2 Shield FROZR برای خنک سازی درایو های SSD سوکت M.2 اشاره داشت که یکی از این محافظ ها توسط هیت سینک چیپست اصلی مادربرد دمای آن بصورت ویژه‌ای رفع خواهد شد. در بخش نورپردازی RGB نیز شرکت ام‌اس‌ای (MSI) از فناوری اختصاصی MYSTIC LIGHT استفاده کرده است که از ۱۶٫۸ میلیون رنگ با ۱۷ حالت نمایشی برخوردار است. در کنار امکان جلو بخشی و زیبا سازی امکان جاپ سه بعدی نیز وجود دارد، که بتوان هر طرحی را با چاپگر های سه بعدی متناسب با هر سلیقه چاپ کرد، یا آن را بصورت دست ساز ساخت و در قسمت ۳DX آنرا نصب کرد.

و باز هم MSI تراشه مخصوص کارت صدای آنبرد Audio Boost را بکاربرده، که این بار در نگارش چهارم با بکارگیری از مرغوب ترین قطعات می‌تواند تجربه صدایی شفاف را فراتر از انتظارات از یک کارت صدای آنبرد را فراهم سازد، که البته در کنار این توضیحات بهبود دهنده صوتی Nahimic 2+ نیز بصورت یک درایور بسیار کارآمد حضور دارد.

قابلیت DDR4 Boost نیز ظبق گفته شرکت MSI با جدا سازی تمامی خطوط مدار مخصوص حافظه در دیگر بخش‌های مدارهای دیگر می‌تواند باعث بهبود پایداری و کارایی بیشتر در هر نوع استفاده‌ای حتی دستیابی به فرکانس حافظه بیشتر نسبت به سایر برند ها شود؛ قابلیت ذکر شده می‌تواند در اورکلاکینگ نیز بسیار مورد نیاز اورکلاکرها باشد، که گر چه در ابتدای متن هم گفته شده است یکی از اهداف ساخت X299 XPower Gaming AC استفاده مخصوص برای اورکلاکینگ نیز می باشد. نظر شما درباره این پرچم دار MSI چیست؟ آیا با توجه به مشخصات ذکر شده، این محصول توانسته تا شما را به خود جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AramMk

امسال MSI در سری محصولات جدیدش انصافا طراحی خاصی رو بکار برده! من شخصا عاشق ظاهر این مادربرد همه چیز تمام شدم. ممنون از ترنجی بابت این مقاله خوب ، مختصر و مفید 🙂

LIL X

مین بردی خالص از m2

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist