حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت One Plus5

وان پلاس یکی از برترین شرکت‌ها در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند است که تا به کنون توانسته به بهترین شکل ممکن گوشی‌های خود را وارد بازار کند.

حال که در سال ۲۰۱۷ هستیم به نظر می‌رسد تا وان پلاس می‌خواهد همه را شگفت زده کند. شرکت وان پلاس از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس۵ در سال ۲۰۱۷ رونمایی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شرکت وان پلاس از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس ۵ چند وقت پیش رونمایی کرد و توانست دوباره همه را شگفت زده کند. مشخصات این گوشی بر روی کاغذ بسیار وحشتناک است. ۸گیگابایت رم در کنار ۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی در کنار اسنپدراگون ۸۳۵ به همراه دو دوربین در پشت دستگاه ، همگی از مشخصات گوشی وان پلاس هستند. اما این گوشی نه تنها بر روی کاغذ بلکه در عمل نیز بسیار گوشی روان و عالی است.

 

اما تمامی ویژگی‌های یک گوشی مثل صفحه نمایش با کیفیت و سخت افزار پر قدرت در کنار عملکردی روان را باید در یک طرف و مقاوت گوشی را در طرفی دیگر قرار داد. به همین خاطر ما در ویدیو سعی کردیم تا مقاوت این تلفن همراه زیبا و پرقدرت را به شما نشان دهیم.

[aparat id=”gdsri”]

همانطور که ویدیو را مشاهده کردید وان پلاس ۵ یک گوشی پر قدرت در کنار مقاومتی عالی است. در تست صفحه نمایش وان پلاس ۵ همانند گوشی‌های دیگر عمل کرد و توانست به خوبی از این تست سربلند بیرون آید. به غیر از برنگشتن پیکسل ها در زمانی که گوشی در حرارت بود. در تست دیگر نیز وان پلاس ۵ توانست به خوبی توانست فشار وارد شده را تحمل کند و به سادگی خم نشد.

نظر شما درمورد وان پلاس ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji