حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویندوزفون از چرخه بروزرسانی اصلی مایکروسافت بیرون آمد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ٌٌWindowsPhone

مایکروسافت در هر زمینه‌ای پیشتاز در رقابت با رقبای خود باشد در بخش موبایل به شدت ضعیف است. این جمله را تمامی کاربرانی که از دست گوشی ویندوزی خود خسته شده‌اند می‌گویند. مایکروسافت با ارائه ویندوز۱۰موبایل و بروزرسانی‌های متعدد آن سعی داشت تا بازار گوشی های همراه را نیز به دست بگیرد که تا کنون موفق نشده است و تمامی کاربران و هوادارن این شرکت منتظر ارائه گوشی جدیدی از سوی این غول ردموندی هستند.در ادامه با ترنجی همراه باشید

مایکروسافت بعد از سه سال از عرضه رسمی ویندوزفون(ویندوز۸٫۱) می‌خواهد تا آن را از مسیر آپدیت‌های اصلی شرکت خارج کند.ویندوز۸٫۱موبایل قبل از انتشار ویندوز۱۰موبایل تنها دو آپدیت رسمی از سوی مایکروسافت در یافت کرد که نام آنها “Lumia Denuim” و “GDR2” بود و از آنجایی که حال ویندوز۱۰موبایل روی بورس است و تمرکز اصلی مایکروسافت بر روی ارائه آپدیت‌های منظم و دقیق برای بهتر کردن این سیستم عامل است. مایکروسافت دیگر آپدیت نرم افزاری برای ویندزو۸٫۱ ارائه نکرد.

کاربرانی که از ویندوز۸٫۱ استفاده می‌کنند و دستگاه آنها قابلیت دریافت ویندوز۱۰موبایل را دارد میتوانند با دریافت برنامه‌ی “Upgrade Advisor” از طریق استور گوشی خود را به ویندوز۱۰ آپدیت کنند.

از آنجایی که ویندوز۸٫۱موبایل قرار است تا ۱۱جولای از لیست آپدیت‌های شرکت مایکروسافت بیرون رود ، کاربران دارای این سیستم عامل تنها قادر به دریافت آپدیت‌های امنیتی از سوی این شرکت هستند. البته ما مطمئن نیستیم که این آپدیت‌ها نیز تا کی ادامه دارد.

تنها راه پیشگیری ازین موضوع این است که اگر دستگاه شما جزو لیست دستگاه‌های پشتیبان شده برای ویندوز۱۰ است هرچه سریع تر آن را به ویندوز۱۰ ارتقا دهید.

البته این را باید بگوییم که مایکروسافت تمامی دستگاه‌های ویندوز۸٫۱ را از لیست آپدیت کریتورز(رد استون۲) بیرون کرده است. حتی گوشی‌های قدرتمند ۹۳۰و ۱۵۲۰نیست داخل این لیست نیستند و تنها چند گوشی خاص در این لیست حضور دارند پس بعد از آپدیت به ویندوز۱۰ نیز تنها میتوانید تا اخرین نسخه منتشر شده رد استون ۱ گوشی خود را آپدیت کنید.

ما متوجه کار مایکروسافت با توجه به اینکه جمعیت کسانی که ویندوز۸٫۱ را دارند حدود ۷۴درصد و جمعیت کسانی که ویندوز۱۰دارند تنها ۲۰٫۳درصد است نشده ایم زیرا جمعیت زیادی از کاربران این شرکت هنوز نسخه ویندز۸٫۱ موبایل را بر روی گوشی خود دارند.

نظر شما درباره این سیاست مایکروسافت چیست؟ ایا مایکروسافت با این کار می‌خواهد کاربران خود را مجبور به خرید دستگاه ویندوزی جدید کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji