حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رکورد اورکلاک پردازنده Intel Core i9 7900X شکسته شد!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اخبار رسمی شرکت‌ها

چندی پیش یکی از اورکلاکرهای وب‌سایت مشهور HWBOT توانست رکورد اورکلاک پردازنده Intel Core i9 7900X را بشکند، در ادامه با ترنجی همراه باشید

sofos1990 (اورکلاکر رسمی گیگابایت) در تازه‌ترین اقدامش توانسته پردازنده ۷۹۰۰X را تحت نیتروژن مایع تا فرکانس ۶.۰۱ گیگاهرتز اورکلاک کند! (۸۲.۲% بیشتر از فرکانس پایه این پردازنده)

این کاربر توانست به امتیار حیرت‌انگیز ۱۲۱۸۹.۵۲ برسد که بالاترین امتیاز ثبت شده برای این پردازنده ۱۰ هسته ای قدرتمند می‌باشد.

ولتاژ مورد استفاده برای این پردازنده ۱.۶ ولت می‌باشد که برای یک پردازنده زیاد می‌باشد اما به لطف کیفیت ساخت خوب پردازنده اینتل و خنک‌سازی تحت نیتروژن مایع، این کاربر توانست رکورد خود را ثبت نماید.

و اما قطعات مورد استفاده sofos1990:

– مادربورد Gigabyte X299 SOC Champion

– رم G.Skill Trident Z

–  منبع تغذیه Corsair AX1500i

– درایور حالت جامد Corsair Neutron 120 GB

sofos1990 در نهایت با استفاده از نیتروژن مایع (LN2) توانست دمای پردازنده را به ۱۱۰- سانتی گراد (۱۱۶- فارنهایت ) برساند و رکورد خارق‌العاده خود را رقم زند. این دما به قدری پایین است که می‌تواند باعث یخ زدن انگشتان دست شود بنابراین باید هنگام کار با نیتروژن مایع به شدت مراقب باشید.

دیدگاه شما در مورد پردازنده های جدید اینتل چیست؟ با توجه به قابلیت اورکلاک بالا به نظر شما این شرکت توانسته در بازار پردازنده های رده بالا دسکتاپی همچنان پیشتاز باشد؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد علی امیری