حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر جدیدی از گوشی هوشمند Moto Z2 به همراه وسایل جانبی ماژولار آن در وبسایت رسمی موتورولا چین منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، ترنجی، لنوو، موتورولا

چندی پیش وبسایت رسمی موتورولا چین، تصویری از سطوح مختلف گوشی هوشمند Moto Z2 به همراه وسایل جانبی Moto Mods آن منتشر کرد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در ۲۵ ژوئیه مترادف با ۳ مرداد ماه معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

با توجه به تصویر منتشر شده، این دستگاه از نظر ظاهری شباهت زیادی با Moto Z2 Play دارد. با این حال برخلاف این دستگاه که از دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد، Moto Z2 برای ثبت تصاویر به دوربینی دوگانه در پنل پشتی مجهز شده است. همچنین این دستگاه همانند نسل پیشینش یعنی Moto Z، از نمایشگر ۵٫۵ اینچی AMOLED با رزولوشن QHD 1440 x 2560 بهره خواهد برد.

در زیر قاب این دستگاه، پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ ساخت شرکت کوکالکام قرار گرفته است؛ این به این معنی است که این دستگاه با پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 از پس تمامی پردازش های سنگین برخواهد آمد و عملکردی روان را برای آن تضمین می‌کند. در این تصویر می‌توان دید که این گوشی در دو نسخه متفاوت، یکی با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه دیگر با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهند شد. هردو نسخه این دستگاه برای ثبت تصاویر به دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در پنل پشتی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

در اطراف تصویر Moto Z2 که در وبسایت رسمی موتورولا چین منتشر شد، می‌توان برخی از لوازم جانبی ماژولار Moto Mods را که به همراه این گوشی هوشمند عرضه خواهد شد را مشاهده کرد. از جمله لوازم جانبی ماژولار این دستگاه، می‌توان به دوربین سوپر زوم ساخت شرکت سوئدی Hasselblad، پرینتر قابل حمل، قاب محافظ حامل باتری اضافی، دوربینی با قابلیت عکسبرداری و فیلمبرداری ۳۶۰ درجه، قاب محافظ مجهز به بلندگوی ساخت شرکت JBL و گیم‌ پد هایی برای سهولت بازی با این دستگاه اشاره کرد.

نظر شما درباره این گوشی هوشمند ماژولار چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا