حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت اکسپریا ایکس زد پریمیوم

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، سونی

اکسپریا ایکس زد پریمیوم پرچمدار غافلگیرکننده سونی برای نیمه اول سال ۲۰۱۷ است که نظر مثبت کارشناسان عرصه فناوری را به خود جلب کرده و سعی دارد تا سال بهتری را برای این شرکت با اصالت ژاپنی رقم بزند.این دستگاه با طراحی آشنا اما اصلاح شده عرضه شده است و از نظر سخت افزاری دستگاه فوق العاده ایست. همیشه برای بهترین بودن باید جوانت مختلفی را در نظر داشت. باری مثال اگر شما بهترین تجربه کاربری یا بهترین سخت افزاری را دارید همچنین باید بهترین طراحی و بهترین کیفیت را نیز داشته باشید. امروز در ترنجی می خواهیم به کمک ویدیو تست سنجش مقاومت منتشر شده از Jerry Rig میزان کیفیت ساخت بدنه اکسپریا ایکس زد پریمیوم را با هم بررسی کنیم.

یکی از حاشیه های جالب تست های بررسی Jerry Rig این است که گاها به سوالات نپرسیده شده ای پاسخ غیر قابل انتظار می دهد. برای مثال در تست خش پذیری بدنه اکسپریا ایکس زد پریمیوم می بینیم که این کناره های براق گول زننده کاملا از جنس پلاستیک هستند. خوشبختاه اما کلیدهای تنظیم حجم صدا و دوربین از جنس فلز در نظر گرفته شده است. لبه های بالا و پایین که در برگیرنده جک هدفون و پورت USB نوع C است از جنس فلز در نظر گرفته شده است.

شیشه های پشت و جلو از مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. شیشه پشتی و محافظ نمایشگر ۴K HDR این دستگاه از نوع گوریلا گلس ۵ است که نوعی سنت شکنی نسبت به استفاده از شیشه های مقاوم بدون برند مطرح از سمت سونی است.

تست مقاومت نمایشگر در برابر شعله و خم شدن نیز در این ویدیو بررسی می شود که توصیه می کنیم حتما آن را ببینید:

[aparat id=”BDzC4″]

برای کیفیت بهتر می توانید روی لینک منبع کلیک کنید. در مجموع و به نظر Jerry Rig اکسپریا ایکس زد پریمیوم مقاو ترین و خوش ساخت ترین دستگاه ساخت سونی است. نظر شما درباره کیفیت این دستگاه و عملکرد سونی در آن چیست؟ حداقل این دستگاه برخلاف نسل های قبلی خود در تست خم شدن شاهد شکسته شدن لبه های پلاستیکی اش نیست!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

عالی بود

Pouya

نه پس میخوای با اون حاشیه و صفحه تخت اینجوری نباشه ?

Pouya

ای وای گوشیم دست بچه فامیلمون بود ۹ سالشه از سونی خوشش نمیاد میاد هی اینجوری مینویسه شرمنده تا اومدم ازش گوشیمو بگیرم کامنتشو تایید کرد ?جدی نگیرینش نمیفهمه این تست ربطی به حاشیه و صفحه تخت نداره ?

Saeed Mohammadipouya

خر خودتی خوده خودتی

Pouya

چی میگی مگه مرز دارم بیام یه کامنتی بزارم که خودم قبولش ندارم ?هر جور راحتی میخوای باو کن میخوای نکن یعنی خودم اومدم خودمو ضایع کنم مگه عقلم کمه?

Saeed Mohammadipouya

مرز یا مرض اابته که داری

HiKa

عالی بود!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)