حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Forza Motorsport 7 حجمی برابر با ۱۰۰ گیگابایت خواهد داشت!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سرگرمی و بازی، شایعات، کنسول بازی

با توجه به افزایش روز افزون کیفیت و جزئیات بازی های ویدئویی حجم آن ها نیز روز به روز افزایش می‌یابد و این بار خبری از حجم ۱۰۰ گیگابایتی این بازی فوق‌العاده باکیفیت به گوش می‌رسد در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تصور کنید ۱۰ سال قبل می‌بایست ۱۰۰ گیگابایت تنها برای اجرای یک بازی دانلود می‌کردید! حتی آن زمان کسی تصور این را هم نمی‌کرد که روزی بازی‌ها با این حجم عظیم عرضه شوند. با این حال ورژن ایکس‌باکس وان ایکس (XBOX One x) این بازی ۱۰۰ گیگابایت است (به‌لطف همه‌ی تکسچرهای زیبای ۴k بازی). در ورژن ویندور ۱۰ این بازی که در آینده ارائه می‌شود تقریبا ۹۹ گیگابایت حجم خواهد داشت.

با توجه به سخنان نماینده مایکروسافت:

“تیم سازنده بازی انتظار دارد فایل‌نصب بازی یک فایل ۱۰۰ گیگابایتی باشد، البته حجم فابل دانلودی اندکی کمتر خواهد بود”

هنوز حجم فایل دانلودی مشخص نیست اما تیم در حال تلاش برای کاهش هرچه بیشتر سایز فایل دانلودی می‌باشد. برای کسانی که این بازی را با رایانه‌های شخصی خود انجام می‌دهند دانلود کردن این تکسچر ها چندان خوشایند نخواهد بود. احتمالا شرکت مایکروسافت تغییراتی در فایل بازی خواهد داد و دانلود تکسچر های با رزولوشن بالای این بازی را اختیاری و بر اساس تصمیم کاربر خواهد کرد و در صورت تمایل می‌توانید آن ها را دانلود نمایید. بازی فورزا موتور اسپورت ۷ در روز سوم ماه اکتبر انتشار خواهد یافت.

نظر شما چیست؟ آیا شما یک بازی با حجم ۱۰۰ گیگابایت را دانلود خواهید کرد؟ به نظر شما تجربه کاربران ایرانی در دانلود این بازی چگونه خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
فرید فرازی
متولد سال 76 هستم در اصفهان زندگی میکنم و دانشجوی رشته برق هستم علاقه مند به سخت افزار و بازی های کامپیوتری