حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

منتظر بیلد جدیدی برای ویندوزموبایل در این هفته نباشید!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ٌٌWindowsPhone، اخبار

در چند روز گذشته مایکروسافت بیلد جدیدی برای اعضای اینسایدر حلقه فست برای ویندوز۱۰ ارائه کرد.این بیلد شامل تغییرات و ویژگی های جذابی بود که همگی به بهتر کردن ویندوز۱۰ کمک کردند.اما بیلدی برای ویندوز۱۰موبایل مشخص نشد و به نظر میرسد در این هفته نباید منتظر انتشار بیلدی برای موبایل باشیم.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دونا سارکار نیز در توییتی به این موضوع اشاره کرد و تایید کرد که در این هفته بیلدی برای ویندوز۱۰ موبایل در دسترس نمی‌باشد. با این حال باید تا هفته دیگر تا ارئه بیلد جدیدی برای ویندوز۱۰موبایل صبر کنیم. دونا سارکار نیز تایید کرد که این به نشانه پایان ارائه بیلد برای ویندوزموبایل نیست و همچنان بیلد‌های جدیدی برای ویندوزموبایل در دسترس قرار خواهد گرفت.

با این حال کاربران ویندوزموبایل برای دریافت بروزرسانی برای موبایل خود باید چند روز دیگری صبر کنند. گرچه بیلدهایی که به تازگی برای پیشنمایش منتشر می‌شوند تنها برای رفع باگ میباشد و فعلا نباید منتظر وجود ویژگی و قابلیت جدیدی در ویندوزموبایل باشیم.

حال دلیل چیست؟ مایکروسافت درحال کار بر روی نسخه جدیدی از ویندوز۱۰موبایل با پشتیبانی CShellاست که تغییرات فراوانی را به ویندوز۱۰موبایل می‌آورد که از جمله تغییرات میتوان به پوسته ویندوز مثل: اکشن سنتر و صفحه استارت اشاره کرد.

نظر شما درمورد CShellچیست؟ ایا مایکروسافت با به عقب انداختن بخش به روزرسانی موبایل و تمرکز اصلی خود بر روی پوسته جدید میتواند کاربران بخش موبایل را راضی کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji