حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون‌‌های ۲۰۱۷ به صورت پیش‌فرض با فناوری شارژ بی‌سیم عرضه نخواهند شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، اسمارت‌فون

‌اگر شماهم یکی از کابران گوشی های آیفون هستید، قطعا تجربه داشته‌اید که گاهی اوقات ویژگی جدیدی برای گوشی شما در دسترس قرار می‌گیرد، اما باید برای دریافت به روزرسانی نرم‌افزاری آن مدتی به انتظار بنشینید. برای مثال آیفون ۷ پلاس ( iPhone 7 Plus ) درحالت پرتره، با مات کردن پس‌زمینه تصویر می‌تواند اثر حرفه‌ای را روی عکس های گرفته شده با دوربین این دستگاه ایجاد کند که به عنوان تکنیک بوکه نیز شناخته می‌شود. اما این ویژگی به صورت پیشفرض همراه دستگاه عرضه نمی‌شد و با iOS 10.1 در دسترس خریداران آن قرار گرفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به گفته متخصص فناوری جان گروبر، مانند آیفون ۷ پلاس ( iPhone 7 Plus ) اپل احتمالا ویژگی شارژ بی‌سیم را به دلیل مشکلات موجود به صورت پیش فرض، همراه با IOS 11 بر روی آیفون ۸ ( iPhone 8 )، آیفون ۷ اس ( iPhone 7s ) و آیفون ۷ اس پلاس ( iPhone 7s Plus ) فعال نکند و سپس با آپدیت iOS 11.1 این ویژگی بر روی آیفون های ۲۰۱۷ فعال شود.

همچنین سخت‌افزار خارجی شارژ بی‌سیم نیز در جعبه سه آیفون جدید که انتظار می‌رود در اواخر سال جاری میلادی عرضه شوند، قرار نخواهد گرفت. با این وجود، این مصرف کننده است که تصمیم می‌گیرد، آیا این فناوری ارزش پرداخت هزینه اضافی را دارد یا خیر. در اوایل سال جاری شایعاتی منتشر شد که خبر از تولید اجزای نیمه رسانا برای فناوری شارژ بی‌سیم توسط اپل را می‌داد. این فناوری جدید قادر خواهد بود آیفون های جدید را از فاصله ۱۵ فوت معادل ۴٫۵ متر شارژ کند که در مقایسه با فناوری های شارژ بیسیم مورد استفاده در حال حاضر، پیشرفت بزرگی محسوب می‌شود.

نظر شما درباره این فناوری چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا