حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محدود کردن پهنای باند بخش آپدیت ویندوز در بیلد جدید۱۶۲۳۷

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Windows

ویندوز۱۰: ویندوزی کامل از نوع مایکروسافت. مایکروسافت با ارائه ویندوز ۱۰ به همگان نشان داد که چطور میشود با استفاده از طراحی فلت و زیبایی بخشیدن به آن یک رابط کاربری و UI جدید به ویندوز آورد.بعد از اینکار مایکروسافت تمرکز خود را بر روی ارائه آپدیت های متنوع و قابلیت‌های جذاب به این ویندوز کرد.در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مایکروسافت بیلد جدیدی برای اعضای اینسایدر خود با شماره ۱۶۲۳۷ منتشر کرد که یک قابلیت بسیار مهم(شاید برای کسانی که در ایران هستند) را در آن قرار داد ولی به آن اشاره‌ای نکرد. در بیلدی که ارائه شده است شما میتوانید پهنای باند مخصوص بخش بروزرسانی ویندوز را محدود کنید.

این یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی بود که کاربران مایکروسافت از همان اول ارائه این ویندوز انتظارش را می‌کشیدند زیرا کسانی بودند که دوست نداشتند زمان بروزرسانی ویندوز تمام پهنای باند آنها اشغال شود و بتوانند به تمام کارهای خود در کنار آپدیت ویندوز نیز برسند.

اگر شما نیز جزو اعضای اینسایدر هستیند یا از طریق ISO این بیلد را دریافت کرده اید میتوانید با رفتن به بخش:

Windows Update -> Advanced options -> Delivery optimization -> Advanced options

این قابلیت را برای خود فعال کنید. اما با توجه به اینکه این یک بیلد آزمایشی است ممکن است مشکلاتی داشته باشد که در آینده مایکروسافت آن را حل کند. اگر شما نیز مشکلی را در این ویژگی دیدید میتوانید از طریق برنامه FeedBack  این مشکل را به مایکروسافت گزارش دهید.

نظر شما در مورد این ویژگی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji