حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهکار جدید سامسونگ برای باز‌کردن رایانه‌های شخصی با حسگر اثر انگشت گلکسی

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

اگر شما هم یکی از کاربران آخرین نسخه سیستم عامل ویندوز ۱۰ هستید و حسگر اثر انگشت برای کامپیوتر خود ندارید، یک دستگاه سامسونگ گلکسی با رابط کاربری سامسونگ فلو (Samsung Flow) می‌تواند راهکاری مناسب برای باز کردن کامپیوتر شخصی شما به‌وسیله حسگر اثرانگشت دستگاه های گلکسی باشد؛ با ترنجی همراه باشید.

طی آپدیت اخیر ویندوز ۱۰ موسوم به Creators update، در پلتفرم Windows Hello امکان بازکردن ویندوز را با یک رابط کاربری و حسگر اثرانگشت را فراهم شده است. همچنین در اخرین نسخه برنامه سامسونگ فلو نیز امکان باز کردن کامپیوتر های ویندوزی را با حسگر اثرانگشت دستگاه‌های گلکسی، این قابلیت اضافه شده است. این روش برای باز کردن کامپیوترهای شخصی می‌تواند بسیار پر کاربردتر، بهتر و آسان‌تر از ورود رمز امنیتی باشد که البته این قابلیت ذکر شده از فلو، فقط یکی از کاربرد های آن محسوب می شود؛ زیرا با نرم‌افزار فلو می‌توان اعلان ها را همگام سازی کنید و فایل‌هایی را که در نظر دارید را بین دو دستگاه نیز انتفال دهید.

این امکان برای دستگاه های گلکسی اس ۶، اس۷ و اس ۸ با نگارش اندروید مارشملو و بالاتر در نظر گرفته شده است. گرچه این برنامه قبل‌تر بصورت مشابه برای گلکسی تب پرو نیز عرضه شده است. برنامه سامسونگ فلو در گوگل پلی‌استور نمره ۳٫۴ از ۵ را توسط کاربران دارد و از این لینک قابل دریافت است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist