حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جک S3 در راه ایران؛ سرباز کوچک اژدها

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، خودرو

پس از باز شدن پای مدل های J3 ،J5 و S5، جک به دنبال سهمش از بازار کراس اوور های شهری آمده‌است. بازاری که انگار در رده‌ قیمتی حدود ۷۰ میلیون تومان توسط لیفان X60 و MVM X33 قبضه شده و حتی برای محکم‌کاری X22 را در هم در صف گذاشته‌اند. اخباری مبنی بر ورود جک S3 به بازار ایران منتشر شده‌است.

در بخش ظاهری با خودروی زیبایی طرف هستیم. از تمام زوایا منطقی به نظر می‌رسد و شکل پنجره ها، چراغ های جلو و عقب و سپرها خلاقانه و چشم گیر است. شباهت‌هایی بین این مدل و برادر بزرگترش یعنی S5 وجود دارد. در مجموع طراحی راضی کننده است و به نسبت قیمت شاید گزینه‌ی بهتری پیدا نکنید.

موتور ۱٫۵ لیتری آن ۱۱۱ اسب بخار تولید می‌کند، گشتاور ۱۴۶ نیوتن متری دارد و بسته به سفارش گیربکس ۶ سرعته ی دستی یا CVT انتقال قدرت را بر عهده می‌گیرند. گیربکس‌های CVT محبوبیت چندانی در میان مشتریان وطنی ندارند اما تنها انتخاب برای S3 همین است.

دو کیسه ی هوا برای راننده و سرنشین جلو تعبیه شده و سیستم ترمز ABS و EBD بر روی آن نصب شده است. این خودرو سیستم پایداری یا همان ESP نیز دارد. در کنار سیستم‌های ایمنی امکانات رفاهی مثل آینه های برقی، چراغ های جلو LED، دی لایت(روشنایی در روز)، کامپیوتر سفری، یخ زدای شیشه عقب، قفل ایمنی کودک، سنسور دنده عقب، باربند سقفی، GPS، سانروف و صندلی چرمی روی این مدل تعبیه شده‌است.

احتمال می‌رود این خودرو قیمتی در حدود ۶۵ تا ۷۵ میلیون تومان داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
حسین جعفری