حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر درز کرده از قاب محافظ نوکیا ۹ (Nokia 9) وجود دوربین دوگانه را تایید می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، موبایل، نوکیا

به نظر می‌رسد نوکیا بار دیگر آمده است تا دنیای گوشی های هوشمند را به چالش بکشد. در ماه های گذشته شایعات زیادی درمورد تلفن هوشمند نوکیا ۹ منتشر شده بود اما امروز با جزئیات جدیدی از این گوشی هوشمند درز کرده که مروری بر آن خواهیم داشت. با ترنجی همراه باشید.

در حال حاضر هر تلفن هوشمندی که می‌خواهد جایگاه بالایی بدست آورد نیازمند چند مشخصه مهم مانند پردازنده‌ای قوی مثل اسنپدراگون ۸۳۵، مقدار رم مناسب و دوربین دوگانه است. نوکیا ۹ نیز از این قاعده مستثنی نیست و طبق شایعات منتشر شده از پردازنده ۱۰ نانومتری به همراه ۴ گیگابایت رم و دوربین دوگانه بهره می‌برد.

طبق تصاویر منتشر شده در پشت قاب محافظ نوکیا ۹ شاهد فضای برش داده‌شده جهت دوربین دوگانه هستیم و در پایین این سنسور‌ها امکان قرار گرفتن حسگر اثرانگشت وجود دارد اما در شایعات اولیه ادعا شده است که این دستگاه دارای اثرانگشت مجازی فوق پیشرفته خواهد بود. با این حال مشخص نیست این فناوری برای تولید انبوه در دسترس می‌باشد یا خیر!

همچنین در بالای قاب محلی برای جک ۳.۵ میلی‌متری در نظر گرفته شده و دکمه‌های تنظیم حجم صدا و روشن/خاموش در سمت راست دستگاه قرار گرفته است. نظر شما درمورد این تلفن هوشمند جدید نوکیا چیست؟ به نظر شما نوکیا می‌تواند جایگاه قبلی خودرا در میان گوشی های هوشمند پس بگیرد؟ دیدگاه‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور