حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مهمترین اخبار فناوری؛ جمعه ۱۶ تیر ماه

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

۱-شرکت موتورولا در ۲۵ جولای از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد

طبق اخرین اخبار منتشر شده از شرکت موتورولا و پوستر هایی که پخش کرده این شرکت قرار است ار محصولات جدید خود در ۲۵ جولای در شهر نیویورک رونمایی کند طبق اخرین سخن ها و اطلاعات جدید این شرکت قرار است از دو اسمارت فون جدید با نام های Moto X2 و Moto Z2 رونمایی کند.

۲-شرکت گوگل قرار است طبق یک اپدیدت قابلیت Always on display را برای سری Pixel خود عرضه کند

برنامه های زیادی برای Always on Display وجود دارد که هیچکدام نمیتوانند پیکسل های تلفن را خاموش و فقط پیکسل های مورد نظر را روشن نگه دارند طبق اخرین اخبار شرکت گوگل طی اپدیدتی قرار است این قابلیت را برای سری Pixel خود عرضه کند این قابلیت برای نشان دادن سریع بعضی اعلانات و برخی قابلیت های سریع مانند نشان دادن تاریخ و ساعت بسیار خوب و کارایی است.

۳-سامسونگ اپدیت جدیدی را برای Galaxy A5(2016) و Galaxy A7(2016) منتشر کرد

سامسونگ یک اپدیدت امنیتی را برای سری ۲۰۱۶ A5 و A7 2016 منتشر کرد این اپدیت با حجم ۴۰ مگابایت میباشد این اپدیدت برای رفع باگ های امنیتی ماه ژوئن عرضه شده است.

۴-تلفن های vivo x9 و vivo x9s دارای دوربین سلفی دوگانه هستند

شرکت vivo یک شرکت چینی میباشد که اسمارت فون های ارزان و زیادی دارد حال این شرکت از تلفن هایی رونمایی کرده است که دارای دوربین های سلفی دوگانه می باشند این اسمارت فون ها یکی vivo x9 و دیگری vivo x9s میباشد از مشخصات vivo x9 میتوان به پردازنده اسنپ دراگون ۶۵۲ و ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی و صفحه نمایش لمسی ۵٫۵ اینچی از نوع AMOLED و کیفیت ۱۰۸۰p و سیستم عامل اندروید ۷٫۱٫۱ یا Funtoch OS 3.0 که تحت نطر شرکت vivio میباشد میتوان اشاره کرد از مشخصات vivo x9s میتوان به پردانزده اسنپ دراگون ۶۵۳ و صفحه نمایش لمسی ۵٫۸۵ اینچی از نوع AMOLED با کیفیت FullHD و باتری ۴۰۱۵ میلی امپر ساعتی اشاره کرد.

۵-اپدیت جدید امنیتی برای Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra منتشر شد

اپدیدت امنیتی جدید برای سری جدید از میان رده های سونی با نام Xperia XA1 و Xperia XA1 Ultra منتشر شد این اپدیدت برای رفع برخی از باگ های امنیتی ماه ژوئن عرضه شد.

۶-Chiron نام پرچمدار بعدی شرکت Xiaomi

پرچمدار بعدی شرکت شیاعومی برای خود مثل یک غول به تمام معنا میباشد از مشخصات این اسمارت فون میتوان به صفحه نمایش ۶ اینجی با نسبت تصویر ۱۸٫۹ و قابلیت JDI میتوان اشاره کرد حتما میپرسید  JDI چیست ؟ JDI به مفهوم Full Activity Display میباشد اینم یعنی این که صفحه نمایش تلفن تمامی پنل جلوی گوشی را تسخیر میکند و هیچ حاشیه ای در صفحه نمایش وجود ندارد.

۷-قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه جدید Instagram

از قابلیت های جدید اضافه شده میتوان به این اشاره کرد که شما میتوانید پاسخ استوری ها را با یک تصویر یا یک پیام ویدیویی بدهید میتوان اشاره کرد.

۸-گوگل قابلیت های جدیدی را برای کاربران Maps اضافه کرد

اگر یک کاربر عادی برنامه Maps و یا یک Local Guide باشید می فهمید منظور از تیتر بالا چه بود همان طور که گفتم شرکت گوگل قابلیت های جدیدی را برای کاربران خود منتشر کرد از این قابلیت ها میتوان به قابلیت سرچ گسترده تر در مورد هر مطلب را میتوان اشاره کرد که این قابلیت بسیار کاربردی و خوبی میتواند باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهدی نورمحمدی