حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد اچ‌تی‌سی (HTC) به لطف U11 در حال افزایش است

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اچ‌تی‌سی، اخبار، اسمارت‌فون

اچ‌تی‌سی U11 گوشی جذابی است که توانسته کمک شایانی به کمپانی تایوانی HTC کند. به لطف عرضه این گوشی هوشمند در سال ۲۰۱۷ درآمد HTC به میزان بسیار زیادی بالا رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آخرین تلفن هوشمند ساخت اچ‌تی‌سی U11 نام دارد، گوشی زیبا و جذابی که با جلب کردن نظر مشتریان توانست اچ‌تی‌سی را به میزان قابل توجهی از ورشکستگی دور کرده، دوباره به بازار اچ‌تی‌سی گرما ببخشد و باعث شود اچ‌تی‌سی بهترین ماه امسال خود را تجربه کند.

اگر بخواهیم به سادگی این موضوع را تفسیر کنیم باید گفت که ماه ژوئن برای این کمپانی تایوانی نرخ رشد سود پنجاه درصدی را در مقایسه با ماه پیش به همراه داشته است و درآمد این ماه اچ‌تی‌سی را به ۲۲۵٫۲ میلیون دلار افزایش یافته که بیشتر از مقداری است که در ماه مِی سال ۲۰۱۶ (زمانی که اچ‌تی‌سی ۱۰ معرفی شد) عاید اچ‌تی‌سی شد. در واقع تاکنون U11 بیشتر از HTC 10 در مدت زمان یک ماه در بازار فروخته شده است.

همچنین اچ‌تی‌سی ذخایر U11 انبارهای خود را افزایش داده که نشان از آن دارد که این کمپانی پیش‌بینی می‌کند تعداد بیشتری از این گوشی هوشمند در ماه‌های آینده به فروش خواهد رفت که می‌توان این موضوع را به افزایش تقاضای فصلی نسبت داد. همچنین این کمپانی تایوانی در نظر دارد پرچمدار خود را در کشورهای بیشتری عرضه کند که این موضوع می‌تواند به علاقه‌مندی مشتریانی بیشتری به این گوشی اچ‌تی‌سی و در نتیجه فروش بیشتر شود.

اخیرا شایعاتی درباره گوشی‌های بعدی اچ‌تی‌سی به گوش می‌رسد نظیر اینکه گوگل پیکسل۲ و پیکسل۲ ایکس ال توسط اچ‌تی‌سی ساخته خواهند شد نه ال جی و اینکه کمپانی در نظر دارد که یک گجت به نام اج سنس را برای هرچه برجسته‌تر کردن U11 معرفی کند همچنین در نظر داشته باشید که اقدامات اخیر اچ‌تی‌سی در زمینه واقعیت مجازی به زودی نتیجه خواهد داد و شایعاتی در این باره نیز در حال پر و بال گرفتن است.

نظر شما درباره U11 گوشی‌ای که توانسته اچ‌تی‌سی را از بحران دور کند چیست؟ نظرات خود را درباره شایعات منتشر شده درباره پروژه واقعیت مجازی اچ‌تی‌سی نیز با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اینو هم نگفتید که فروش u11 توی یک ماه اول به اندازه کل فروش یکساله htc 10 بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمدحسن خانی‌پور