حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین دوگانه برای گلکسی نوت ۸ (Galaxy Note 8) توسط آخرین تصاویر مفهومی قاب این گوشی تایید شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، سامسونگ

به تازگی تصاویری از قاب پشتی گلکسی نوت ۸ منتشر شده است که میزبانی این گوشی از یک دوربین دوگانه را تایید می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ این گوشی که وظیفه‌ جبران ناکامی‌های سامسونگ با گلکسی نوت ۷ را دارد بازار شایعات پیرامون این گوشی نیز جان گرفته است. سال ۲۰۱۷ سال جالبی برای گوشی‌های تلفن همراه به نظر می‌رسد به خصوص از نظر طراحی. گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس طراحی‌های زیبا و شگفت‌انگیزی را با صفحه‌های لبه به لبه و قسمت جلویی فاقد دکمه‌شان ارائه دادند و به نظر تنها ایرادی که می‌توان به این دو دستگاه گرفت دوربین پشتی‌شان بود که سامسونگ می‌بایست توجه بیشتری به آن‌ها می‌کرد.

به هرحال به نظر می‌رسد که این غول تکنولوژی کره‌ای به فکر تغییر شرایط در گلکسی نوت ۸ می‌باشد. امروز تصاویر جدیدی از قاب جدید این فبلت منتشر شده است؛ همانطور که همه ما می‌دانیم هر گوشی تلفن همراهی که امروزه به بازار راه می‌یابد باید حد مشخصی از امکانات را در اختیار کاربر قرار دهد تا شایستگی عنوان “پرچمدار” را داشته باشد برای امسال فرمول این امکانات ساده است! یک دوربین دوگانه، صفحه نمایشی تاثیرگذار و یک پردازنده ۱۰ نانومتری، این‌ها مواردی هستند که می‌توانند موفقیت یک تلفن هوشمند را تضمین کنند البته با یک برچسب قیمت معقول!

سامسونگ گلکسی نوت ۸ را با دو چیپست اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و اگزینوس ۸۸۹۵ و رم ۶ گیگابایتی عرضه خواهد کرد.

ویژگی بزرگ سری نوت، امسال دوربین دوگانه‌ی جای گرفته در قاب پشتی خواهد بود. وقتی مردم اپل را برای پیروی نکردن از روند بازار و استفاده از دوربین دوگانه مورد انتقاد قرار می‌دهند قابل پیش‌بینی است که این انتقادها برای سامسونگ دو چندان خواهد بود! به هرحال امسال گلکسی نوت ۸ با یک دوربین دوگانه عرضه می‌شود که تصاویر منتشر شده امروز مهر تاییدی بر این امر است که با این عکس شایعه دوربین دوگانه برای گلکسی نوت ۸ به واقعیت می‌پیوندد، همچنین گلکسی نوت ۸ از یک سنسور تشخیص اثر انگشت نیز در قاب پشتی بهره می‌برد. همانطور که در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس شاهد بودیم که این بار سنسور در قسمت بالاتری نسبت به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس قرار می‌گیرد که منجر به استفاده راحت‌تر کاربر از این حسگر می‌شود. همچنین گلکسی نوت ۸ حسگر تشخیص عنبیه چشم را نیز به همراه دارد.

نظر شما درباره استفاده از دوربین دوگانه و همچنین تغییر مکان سنسور تشخیص اثر انگشت چیست؟ به نظر شما سامسونگ می‌تواند ناکامی‌های گلکسی نوت ۷ را جبران کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمدحسن خانی‌پور