حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ویدئو پروژکتور ZenBeam Go E1Z را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار رسمی شرکت‌ها، ایسوس

ایسوس درخشانترین پروژکتور جیبی سازگار با USB را با نام  ZenBeam Go E1Z معرفی کرد، این پروژکتور جیبی می‌تواند تصاویر را در سایز مشابه تلویزیون تا حداکثر ۱۲۰ اینچ نمایش دهد. ZenBeam Go E1Z دارای یک درگاه USB است و از قابلیت plug-and-play برای دستگاه‌های اندروید و ویندوز پشتیبانی می‌کند. ZenBeam Go E1Z درخشانترین پروژکتور جیبی جهان می‌باشد و دارای یک باتری ۶۴۰۰mAh است که تا ۵ ساعت می‌تواند به فعالیت بپردازد. این پروژکتور همچنین می‌تواند به عنوان یک پاوربانک نیز برای شارژ ابزارهای قابل حمل استفاده شود. با ترنجی همراه باشید.

کوچک و جمع و جور، طراحی بی‌نظیر با کسب چندین جایزه معتبر

ZenBeam Go E1Z ایسوس با طراحی شیک و بی‌نظیر خود تنها ۳۰۷ گرم وزن دارد و دارای ابعادی بسیار کوچک ۱۱۰x83x29 میلی‌متر می‌باشد. این پروژکتور از همان الگوی Zen  پیروی می‌کند و دارای یک شاسی یکپارچه با آلیاژ آلومینیوم و کلاهک لنز با پرداخت فلزی و لبه‌های الماسی با پرداخت شن می‌باشد. ZenBeam Go E1Z به سبب طراحی بی‌نظیر جوایز زیادی را مانند iF Design، Red Dot Design و Good Design award از آن خود کرده است.

 

نمایش درخشان و زنده تصاویر در وضوح WVGA

ZenBeam Go E1Z دارای منبع روشنایی  Eco-LED با درخشندگی ۱۵۰ لومن و طول عمر ۳۰۰۰۰۰ ساعت می‌باشد که به کاهش هزینه‌های جانبی کمک می‌کند. این پروژکتور دارای قابلیت روشن/خاموش سریع می‌باشد و نیازی به گرم‌کردن منبع روشنایی یا سرد کردن آن ندارد. ZenBeam Go E1Z دارای ۱۰۰% گستره رنگی NTSC می‌باشد و از فناوری DLP® IntelliBright نیز پشتیبانی می‌کند که به طور هوشمند روشنایی و کنتراست تصاویر را تا میزان ۳۰% افزایش می‌دهد و در عین حال ۵۰% از مصرف انرژی می‌کاهد.

ZenBeam Go E1Z دارای وضوح WVGA یا به عبارتی ۸۵۴ x 480 پیکسل است که البته قادر به پخش ویدئوهای Full HD 1080p هم می‌باشد. لنز این پروژکتور می‌تواند تصاویر را از فاصله ۱۵ اینچی با ابعاد ۱۲۰ اینچ نمایش دهد و برای استفاده در داخل خانه و حتی بیرون خانه کاملا مناسب است. این پروژکتور دارای یک درگاه USB با قابلیت plug-and-play و با تبلت‌ها و اسمارت فون‌های اندرویدی، و رایانه‌های شخصی و نوت‌بوک‌های مبتنی بر ویندوز سازگار است.

نمایش بدون کابل، تصحیح خودکار keystone و صدایی بی‌نظیر

ZenBeam Go E1Z ایسو دارای یک باتری داخلی قابل شارژ با ظرفیت ۶۴۰۰۰mAh می‌باشد که می‌تواند حداکثر تا ۵ ساعت بدون اتصال هرگونه کابل شارژدهی کند.  این پروژکتور می‌تواند به عنوان پاوربانک برای شارژ ابزارهای همراه استفاده شود و خود نیز توسط پاوربانک‌های دیگر شارژ گردد.

قابلیت تصحیح خودکار keystone نیز خطاهای زاویه‌ای را تشخیص می‌دهد و تصاویر تحریف شده در اثر زاویه نمایش‌دهی را به طور خودکار تصحیح می‌کند بنابراین کاربران می‌توانند از نمایش عالی تصاویر در همه جا و تمام زمان‌ها لذت برند. برای صدا، این پروژکتور دارای بلندگوهای بهبود یافته SonicMaster می‌باشد که صدایی بی‌نظیر را ارائه می‌کنند. حال نظر شما درباره این محصول چیست؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید…

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist