حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش ترنجی از مایکت در TGC2017

با ترنجی همراه باشید تا مروری بر مصاحبه با نمایندگان مایکت در TGC2017 داشته باشیم.

مسئول غرفه مایکت در TGC: مایکت برای جذب مخاطبان بین‌المللی به TGC 2017 آمد

نمایشگاه و همایش TGC تنها به بازی‌سازان ختم نمی‌شود و اپلیکیشن‌ها و خدمات جانبی دیگری نیز در معرض دید عموم قرار گرفت. یکی از این خدمات «مایکت» نام دارد که به گفته یکی از مدیران آن در حال حاضر نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر را جذب خود کرده است. طه انتظاری درباره خدمات مایکت گفت: این برنامه، فروشگاه اندرویدی است که از سال ۲۰۰۹ راه اندازی شده و نزدیک به ۳۰۰ هزار بازی و اپلیکیشن را در خود جای داده است.

وی دلیل حضور در TGC را جذب مخاطب خارجی دانست و اظهار کرد: یکی از اهداف ما، معرفی بازی‌های داخلی به بازار بین‌المللی است و از آنجایی که TGC این فضا را به وجود آورده، تصمیم گرفتیم تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنیم.

انتظاری افزود: ما در مایکت بازی‌ها و برنامه‌های بررسی شده و بدون باگ را قرار داده‌ایم تا کاربران با کمترین نگرانی محتویات دلخواه خود را دانلود و روی دستگاه خود نصب کند.

وی در ادامه اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی بود تا ما با توسعه دهندگان خارجی ارتباط برقرار کنیم و در تلاشیم تا بتوانیم نظر آن‌ها را به صنعت گیم ایران جلب کنیم.

انتظاری درباره نحوه برگزاری نمایشگاه TGC نیز گفت: این رویداد با اینکه برای نخستین بار در کشور برگزار می شود در سطح استانداردی شکل گرفت؛ اما توصیه من به برگزارکنندگان TGC این است که در سال‌های آینده بیشتر از شرکت‌های خارجی بهره‌مند شوند و تلاش کنند تا شرکت‌های معروف خارجی را بیشتر به این گردهمایی دعوت کنند تا بهتر بتوانیم محصولات ایرانی را به بازار بین‌المللی معرفی کنیم.

نظر شما در مورد مایکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...