حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه کامپکت پرچمدار جدید سونی با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در بنچمارک AnTuTu روئیت شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، IFA، اخبار، ترنجی، سونی

همان‌طور که انتظار می‌رفت، سونی قرار است دو گوشی هوشمند بالارده را برای نیمه دوم سال جاری به بازار عرضه کند. این دو دستگاه که با کد G8341 و G8441 شناخته می‌شوند، احتمالا با نام تجاری اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ1 کامپکت در نمایشگاه IFA رونمایی خواهند شد. ساعاتی پیش نسخه کامپکت پرچمدار جدید سونی G8441 با ۴ گیگابایت حافظه رم، پردازنده Snapdragon 835 و اندروید نسخه ۸٫۰٫۰ در بنچمارک AnTuTu رویت شد. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

ساعاتی پیش اطلاعاتی از مدل G8441 در بنچمارک AnTuTu منتشر شد. این اطلاعات نشان می دهند که این دستگاه برخلاف نسل گذشته خود اکسپریا X کامپکت که از سخت‌افزار ضعیف‌تری نسبت به پرچمدار اصلی سونی بهره می‌برد، به پردازنده Snapdragon 835 مجهز خواهد‌ شد. همچنین برخلاف شایعاتی که در گذشته منتشر شده بود این دستگاه به صفحه‌نمایشی با وضوح HD 720p مجهز خواهد شد و خبری از صفحه‌نمایشی FullHD 1080p نخواهد بود!

دوربین اصلی و سلفی این دستگاه، هردو ۸ مگاپیکسل ذکر شده‌اند، اما احتمالا در نسخه نهایی شاهد دوربینی با مگاپیکسلی بالاتر خواهیم بود. از دیگر مشخصه های منتشر شده از این کامپکت قدرتمند می‌توان به بهره بردن از اندروید نسخه ۸٫۰٫۰ به صورت پیش ‌فرض اشاره کرد.

نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
یاشار ایشان آقا