حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از جدیدترین مانیتور های گیمینگ خود در TGC 2017 رونمایی کرد

شرکت کره‌ای سامسونگ در جریان نمایشگاه TGC از محصول جدید خود برای اولین بار در این رویداد رونمایی کرد. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

این مانیتور در حال حاضر به روز‌ترین مانیتور گیمینگ در جهان است که از صفحه نمایش ۲۷ اینچی بهره گرفته و با صفحه خمیده راهی بازار خواهد شد.

به گفته مسئولان شرکت سامسونگ، این محصول صفحه نمایشی با کیفیت و وضوح تصویر ۴K را برای گیمر‌ها به ارمغان می‌آورد و ویژه بازی‌سازان و گیمر‌های حرفه‌ای طراحی شده است‌؛ از پس نیاز کاربر‌های عادی نیز به خوبی بر می‌آید. رقبای این مانیتور با نرخ بازسازی تصویر ۵ میلی ثانیه یا نهایتا ۳ میلی ثانیه روانه بازار شده‌اند و این در‌حالی است که محصول جدید سامسونگ نرخ بازسازی ۱ میلی‌ثانیه‌ای دارد و تقریبا بدون هیچ وقفه‌ای تصاویر را با بهترین کیفیت در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استقاده از فناوری نوین سامسونگ، شاهد بهبود کیفیت در رنگ‌های ارایه شده هستیم که حس هیجان را به گیمر القا می‌کند.

محصول جدید سامسونگ با دو خروجی HDMI و قیمتی در حدود یک میلیون ‌و ۸۰۰ هزار تومان راهی بازار خواهد شد. در غرفه سامسونگ دستگاهی آرکید برای شبیه سازی بازی های ماشین سواری نیز قرار گرفته بود که با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان برای موارد خاص و برای کمک دانشگاه امیرکبیر عرضه شده است.

نظر شما در مورد جدیدترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ چیست؟ با ما به اشتراک بگذرید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
etemadian

اگه با این مشخصات باشه که ۱/۸۰۰ واققعا می ارزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...