حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فلش مموری گیره دار AH13A/AH15A

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

کمپانی اپیسر فلش مموری جدید در مدل های AH13A-AH15A را به بازار عرضه نمود، این محصول دارای گیره فلزی است که با یک دست باز و بسته می شود. همچنین بدنه ساخته شده تمام فلزی آن، این محصولات را در برابر ضربه ، آب، و گرد و غبار محافظت می نماید که در نهایت منجر به حافظت اطلاعات شما در داخل این فلش مموری می شود.

طراحی منحصر بفرد گیره ای 

فلش مموری AH13A-AH15A  که با بدنه براق و گیره تعبیه شده برای حمل راحت طراحی شده است،  فقط با فشار دادن گیره محصول توسط یک دست میتوان آن را به هر جاسویچی یا لوازم جانبی آویزان کرد. طول بدنه این محصول به صورت ارگونومیک ساخته شده که باز و بسته کردن گیره را آسان کرده.

طراحی بدنه فلزی و تکنولوژی COB محافظت بالایی را برای شما به ارمغان می آورد

این محصول دارای بدنه فلزی است که AH13A در رنگ نقره ای براق و AH15A در رنگ دودی براق را از هم متمایز نموده و همچنین قابلیت ضد ضربه به آن داده شده. تکنولوژی COB مقاومت این فلش مموری ها  را در برابر آب گرد و غبار تضمین می کند و این اطمینان را برای حفاظت از اطلاعات کاربران ایجاد می کند.

سرعت انتقال بالا و ظرفیت حداکثر تا ۱۲۸G

AH15A فلش مموری USB 3.1 نسل اول سرعت انتقال بالایی ارائه میکند که به طور موثر فرایند خواندن / نوشتن را کوتاه می نماید، و AH13A فلش مموری USB 2.0  سازگاری عالی دارد. هر دو مدل دارای ظرفیت ۸G,16G, 32G.64G هستند، و ظرفیت  ۱۲۸G فقط در مدل AH15A عرضه شده است، که توانایی نگه داری ۳۳،۰۰۰ عکس ۳۰،۰۰۰ موزیک، و یا ۳۰ ساعت ویدئو با رزولوشن بالا را دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....