حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی موبایل Asphalt Street Storm Racing

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنج‌اپ، معرفی بازی

بازی اندروید و آی او اس Asphalt Street Storm Racing برای این معرفی شده تا معنای درگ های پرسرعت را بازنویسی کند. با ترنجی در معرفی این بازی همراه باشید.

با شنیدن نام آسفالت به یاد گرافیک های خیره کننده و مکانیک گیم پلی مثال زدنی می افتیم و شاید بتوانیم بازی های سری آسفالت را محبوب ترین بازی این سبک بنامیم. بعد از آسفالت ۸ و موفقیتش به Asphalt: Xtreme رسیدیم که سرعت را با گرافیک مخلوط کرد و معجون شیرینی را به وجود آورد. اما اکنون با بازی Asphalt Street Storm Racing سری آسفالت وارد دنیای درگ های خیابانی در شهر هایی مانند نیویورک، پاریس و هنگ کنگ می شود.

به راحتی می توانیم بهترین عنوان درگ را در اسمارتفون ها به Asphalt Street Storm Racing تقدیم کنیم

در سال های گذشته عنوان های زیادی با موضوع درگ ریسینگ منتشر شده اند که می توانیم در بین آن ها می توانیم از بازی ایرانی “سبقت” و بازی Drag Race Classic یاد کنیم. اما وجه تمایز آسفالت در گرافیک فوق العاده این بازی به عنوان یک بازی موبایل است. بازی از خیابان های نیویرک آغاز می شود؛ جایی که باید میان سه خودرو مانند سوبارو یا فورد یکی را انتخبا کنید و وارد اولین مسابقه شوید. رقابت ها هم با کات سین مانندی از مسابقه دهنده ها آغاز می شود و شباهت عجیبی به شروع مسابقات ند فور اسپید: ماست وانتد دارد. برای استارت نکاتی برای گاز دادن وجود دارد؛ بازی تمرکز خوب و واقع گرایانه ای به استارت دارد طوری که باخت یا برد شما می تواند از استارت شما مشخص شود. رقابت ها در مسیر های ۴۰۰ یا ۸۰۰ متری انجام می شود و ارتقاء های شما تاثیرات زیادی بر روند پیروزی شما دارد.

به ارتقاء ها می رسیم؛ بازی از نظر تنوع خودرو ها بد عمل نکرده و خودرو های پرشماری را در چهار کلاس A-B-C-D طبقه بندی کرده و برای خرید این خودرو ها باید دلار زیادی را کسب کنید. البته اگر اهل خرید های درون برنامه ای باشید این بازی هم شما را ناامید نمی کند و می توانید با خرید الماس راحت تر پیشرفت کنید. هر یک از خودرو ها امکان ارتقاء در بخش های مختلف را دارند و با ورود به گاراژ می توانید تمام اجزا خودرو را، از موتور و کلاچ گرفته تا نیتروژن و چرخ ها، به سطح بالاتری ببرید. هر یک از اجزا در کنار سه مرحله اصلی ارتقاء، بخش پیشرفته ای نیز دارند که البته دلار بیشتر و زمان بیشتری را می طلبند.

شخصی سازی برای یک بازی موبایل فوق العاده به نظر می رسد

یکی از مشکلات بازی که بستگی به شما دارد، گران بودن محتوای سفارشی یا شخصی سازی خودروها است. برای مثال، برای نئون زیر خودرو باید ۲۰ هزار دلار پرداخت کنید و هزینه یک رنگ آمیزی ساده ۱۸ هزار دلار است. همانطور که پیش تر گفتیم بازی در سه شهر نیویورک، پاریس و هنگ کنگ جریان دارد و در ابتدا فقط آب و هوای آفتابی را شاهد هستیم، اما در ادامه و وقتی که با بازیکنانی از سرتاسر جهان روبه رو می شوید آب و هوا ی برفی و یا بارانی نیز اضافه می شوند. گرافیک بازی در آب و هوای بارانی فوق العاده به نظر می رسد و باید کلاهمان را به خاطر شاهکار استودیو گیم لافت از سر برداریم.

بازی بخش آنلاین هم دارد که به صورت دونفره یا چهارنفره انجام می شود. در حالت دو نفره با قبول کردن درخواست مبارزه باید پولی را وسط گذارید و برای بردن خود پول و سود آن تلاش کنید. در بخش چهارنفره اما توصیه می کنیم پول درشتی را وسط نگذارید زیرا رقابت فوق العاده حساس است.

از سوی دیگر اچیومنت ها ی متعددی هم در بازی وجود دارند. لوت باک هایی هم در سه مدل طلایی، نقره ای و برنزی ارائه می شوند که با بازکردن آن ها خودروی زیبایی را صاحب می شوید.

سخن آخر:

اگر به دنبال رقابتی نفس‌گیر با گرافیک فوق‌العاده هستید، حتما بازی Asphalt Street Storm Racing را تجربه کنید. تنوع شهرهای بازی، ویدیوهای معرفی زیبا، قابلیت‌های پر شمار شخصی‌سازی خودروها یا در نهایت شرایط آب‌وهوایی زیبایی که در این بازی گنجانده شده، جدیدترین بازی Asphalt را به یکی از بهترین بازی‌های ماشین سواری با موضوع مسابقات درگ تبدیل می‌کند. این بازی کاملا رایگان است و برای دریافت آیتم‌های بیشتر باید اقدام به خریدهای درون برنامه‌ای کنید.

این بازی از جمله بازی هایی است که هم برای پلتفرم های موبایلی عرضه شده و هم می توانید آن را در ویندوز تجربه کنید.

لینک های دانلود از فروشگاه ها:

  

نظر شما در مورد این بازی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...