حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باکس آفیس: شروع ضعیف ترنسفورمرز اما در صدر جدول

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | سینما

در باکس آفیس این هفته درباره فروش فیلم ها در آمریکای شمالی و جهان حرف می زنیم. با ترنجی در ادامه همراه باشید.

۱-Transformers: The Last Knight

مثل اینکه دیگر دوران اوج سری ترنسفورمرز به پایان رسیده و شاید فیلم های زیادی مانند “در حاشیه اقیانوس آرام” به راحتی می توانند جای این فیلم را تصاحب کنند. توصیه من این است که به سایت های پرآوازه در نقد فیلم ها سر نزنید زیرا با توضیحات منتقدان اصلا و ابدا نباید سراغ فیلم بیایید و اگر به دنبال دانلود آن هستید، حجم خود را برای این فیلم به هدر ندهید البته هر فیلمی ارزش یک بار دیدن را دارد. اگر طرفدار این سری هستید و حتی اگر اولین فیلمی باشد که از این سری می بینید، با خود می گویید که اگر یک نوزاد آن را کارگردانی کرده بود مطمئنا نتیجه ای بهتر می گرفت. فروش افتتاحیه فیلم ۴۵٫۳ میلیون دلار بوده و نمره متا فیلم ۲۷ است.

۲-واندر وومن

و دوباره نام این خانم عجیب و غریب در لیست ما حضور دارد. نکته جالب اینجاست که واندروومن قصد ندارد باکس آفیس را به حال خودش رها کند و کم کم دارد عامل سقوط فیلم های جدیدی مثل ترنسفورمرز می شود. هفته گذشته گفتم “واندر وومن که به نظر می رسد دیگر جذابیت قبل را ندارد، همچنان به لطف فروش خوبش در هفته دوم، رتبه دوم این هفته را تسخیر کرده” اما هم اکنون حرف خود را پس می گیرم. فروش فیلم تا اکنون ۳۱۸ میلیون دلار بوده.

 ۳-ماشین ها ۳

“این انیمیشن لیاقت تماشا کردن را دارد مطمئنا با دیدن آن زندگی برایتان شیرین می شود” این تنها جملاتی بود که بعد از دیدن فیلم می توانستم بگویم و شاید تا دو روز به زندگی جور دیگری نگاه می کردم. آن قدر بار احساسی فیلم زیاد است که اگر اهل اشک ریخت باشید ممکن است چندی بار اشک بریزید. طراحی شخصیت ها بسیار خوب است و شاید به راحتی وجه اشتراک آن ها را با ادم های اطرافتان بیابید. فروش فیلم تا اکنون ۹۸ میلیون دلار بوده است.

۴- ۴۷ متر پایین تر

یکی از نکات عجیب این هفته صعود چند پله ای “۴۷ متر پایین تر” بود که این فیلم کوسه محور را بسیار موفق کرد. فروش فیلم تا اکنون ۲۴ میلیون دلار بوده.

۵- مومیایی

فروش کل: ۶۸٫۷ میلیون دلار

۶-All Eyez on Me

 این فیلم که براساس زندگی توپاک شکور، رپر معروف آمریکایی، ساخته شده، رقم عالی ۴۰ میلیون دلار را در کل کسب کرده. یکی از دلایل موفقیت این فیلم، حضورش در اکران هایی است که بیشترشان بلاک باستر و اکشن هستند.

۷- دزدان دریایی کارائیب ۵

ترجیح می دهم در مورد این فاجعه حرفی نزنم.

۸- شب سخت

«شب سخت» (Rough Night)، در دومین هفته‌ی اکرانش ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار فروخت و به درآمد ۱۰ روزه‌ی ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار دست پیدا کرد. با توجه به بودجه‌ی ۲۰ میلیونی فیلم، این عملکرد افتضاحی برای کمدی اسکارت جوهانسون محسوب نمی‌شود، اما همگی انتظار ارقام بزرگ‌تر و بهتری را از آن داشتیم.

۹- کاپیتان زیرشلواری

۱۰- نگهبانان کهکشان ۲

نظر شما در مورد باکس آفیس این هفته چیست؟ نظرات خود را با ما به اشاراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...