حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه مهمترین اخبار دنیای فناوری؛ دوشنبه ۱۵ خرداد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، اطلاعیه‌ها

۱-سونی با عنوان گلف وارد حوضه بازی میشود.

از انجایی که بازی های موبایل روز به روز در حال تغییر هستند از این رو سونی با عنوان بازی های گلف قرار است وارد حوضه بازی شود منتظر باری های این شرکت بزرگ و قدرتمند باشید.

۲-تیزر جدید One plus نشان میدهد که در ۲۰ ژوئن معرفی خواهد شد

۲- One plus 5 نام پرچمدار جدید شرکت One plus است که به زودی معرفی خواهد شد از مشخصات ای پرچمدار میتوان به پردازندهی Snap dragon 835 و دوربین دوگانه در پشت اشاره کرد

۳-مایکروسافت برنامه Face Swap را در Google play store قرار دادFace Swap یک برنامه ی ویرایش کنندهی عکس میباشد و شما میتوانید به وسیله ی این برنامه چهره ی خود را در غالب چهره ی افرارد مشهور قرار دهید حال شرکت مایکروسافت این برنامه ی محبوب را در Google play stor قرار داده است تا کاربران اندرویدی هم بتوانند از این برنامه ی محبوب استفاده کنند .

۴-نوکیا ۹ گل سرسبد جدید Nokia !!!!!

همان طور که میدانید شرکت Nokia تا چند وقت پیش به کار خود در حوضهی تلفن همرار پایان داده بود تا این که چند وقت پیش دوباره به حوضهی تلفن همراه بازگشت و با استقبال خوب کاربران مواجه شد و امروز نیز ما با پرچمدار جدید شرکت Nokia یعنی نوکیا ۹ با شما همراه هستیم تصویر بالا یکی از تصاویرپرچمدرا جدید نوکیا را نشان میدهد که دراری دوربین دوگانه است با این حال باید تا روز معرفی این تلفن منتظر بمانیم.

۵-فهرست برنامه های اپل در IOS 11 حاکی از اجازه دسترسی کاربران به فایل های سیستمی است.شرکت اپل یکی از شرکت هایی است که کاربران ان اجازهی دسترسی به فایل های سیستمی را ندارند با این حال در IOS 11 6-امکان دسترسی کابران برای فایل های سیستمی داده شده است.

۶-وژن رسمی مرورگر ساسونگ برای Pixel و Nexuse  داده شد

ورژن کامل مرورگر سامسونگ برای تلفن های Pixel و Nexuse حال افرادی که علاقه ای برای مرورگر  سامسونگ دارند میتوانند ان را نصب کنند البته ان دسته افرادی که یکی از دو دستگاه Pixel یا  Nexuse را دارند.

۷-گوشی ZTE V870 یک میان رده است.

گوشی V870 شرکت ZTE یک میان رده است از مشخصات این تلفن میان رده میتوان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینجی از نوع IPS  و حافظه داخلی ۶۴ گیگ و رم ۴ گیگابایتی و پردازنده Snap dragon 435 با توان پردازشی ۱٫۴GHh و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۸ مگاپیکسلی میتوان اشاره کردقیمت این محصول ۴۰۰ دلار میباشد.

۸-Oppo R11 میان ردهی جدید شرکت Oppo !!!!!میان ردهی جدید شرکت Oppo با دوربین های tellephoto lens و پردازندهی Snapdragon 660  است باز دیگر مشخصات این تلفن میان رده میتوان به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی AMOLED و اندروید ۷٫۱ میباشد از قابلیت های دوربین این محصول میتوان به زوم اپتیکال تا دوبرابر اشاره کرد جالب است بدانید که دو دوربین ۲۰ و دیگری۱۶ مگاپیکسلی در قسمت پشتی دستگاه و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دیگر در جلوی دستگاه میتوان اشاره کرد .

۹-خبر جدید LG

LG اعلام کرد که یک میان ردیهی دیگر با نام X500 معرفی کرد LG میگوید که این دستگاه توانایی بازی و پخش ویدئو را تا ۲۰ ساعت دارد از مشخصات این میان رده میتوان به باتری ۴۵۰۰mAh و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی میتوان اشاره کرد .

۱۰-گوگل اپدیت امنیتی را برای دستگاه های Nexuse و Pixel  معرفی شد

گوگل اخرین پچ امنیتی خود را برای دستگاه های Nexuse و Pixel خود اراعه کرد

دستگاه هایی که این پچ را دریافت میکنند عبارتاند از :

  • Pixle Xl
  • Pixel
  • Pixel C
  • Nexuse 6P
  • Nexuse 5X
  • Nexuse Player
  • Nexuse 6
  • Nexuse 9
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

عالیه یکی از کارای مثبت ترنجی . خلاصه ی اخبار . دمتون گرم خسته نباشید

فقط ی سوال اسنپ۴۳۵ میشه میان رده ؟! بعد اسنب ۶۲۵ بازم میان رده ؟! بعد اسنپ ۶۵۲ میان رده ؟ خیلی تفاوت هس بینشون !
بهتر نیس ب ۴۳۵ بگن پایین رده !

etemadian

ممنون جناب نورمحمدی از ارائه اخبار روز
عالی بود فقط غلطهای املایی کمی زیاده ( در هر دو پست امروز شما ) ، که برای شخصی مثل شما چندان خوشایند نیست ،
شاد باشید و تندرست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهدی نورمحمدی