حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

معرفی بازی PES 2017: فوتبال در اسمارت فون ها

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | معرفی بازی

کونامی سازنده سری بازی های PRO EVOLUTION SOCCER که هر ساله نسخه جدیدی از آن را معرفی می کند، بعد از مدت ها نسخه ای را برای اسمارت فون ها عرضه کرده است. با ترنجی در معرفی این بازی همراه باشید.

PES یکی از بازی هایی است که در سبک فوتبال قرار می گیرد و هرساله آپدیت می شود. جدیدترین نسخه بازی، یعنی نسخه ۲۰۱۷، هم اکنون برای اسمارت فون ها نیز در دسترس است. چند سالی بود که کونامی بازی محبوبش را برای اندروید عرضه نمی کرد که این دفعه با دیدن این بازی واقعا به وجد آمدیم و واقعا نمیدانیم در توصیف بازی از چه کلماتی استفاده کنیم!

در این بازی شما می توانید تیم مورد علاقه خود از باشگاه های مختلف را انتخاب کنید و تجربه یکی از زیباترین و فوق العاده ترین بازیهای ورزشی فوتبال را در دیوایس خودتان به ارمغان بیاورید! هم اکنون چند سالی است فیفا در دستگاه های اندرویدی جولان می دهد، حالا نوبت به پی ای اس رسیده که ببینیم با طراحی و ساخت فوق العاده اش میتواند نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند و فیفا را به کلی کنار بزند؟! اگر از علاقه مندان به بازی های ورزشی و خصوصا فوتبال هستید، تجربه این بازی را به شما توصیه می کنیم.  طراحی فوق العاده بازیکن ها، ترکیب واقعی و به روز تیم ها، حضور ستاره های معروف، گرافیک خیره کننده، کنترلرهای لمسی عالی، صداگذاری فوق العاده، طراحی بی نظیر و … همگی ویژگیهایی هستند که باعث میشوند شما نتوانید این بازی فوق العاده را پس بزنید!

نظر شما در مورد PES 2017 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...