حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با ال‌جی از طبیعت محافظت کنید؛ لوازم خانگی سبز

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی

هنوز بیش از ۸۵ درصد انرژی دنیا به‌وسیله انرژی فسیلی تأمین می‌شود. این منابع انرژی مثل نفت و گاز هرروز گران‌تر شده و به خاطر همین اهمیت انرژی‌هایی مثل انرژی بادی و خورشیدی را بیشتر می‌کنند. سرمایه‌گذاری در این حوزه نیز روزبه‌روز بیشتر شده و مردم بیشتری متوجه برتری زیست‌ محیطی این انرژی‌های پاک می‌شوند.علاوه بر دوستدار محیط‌ زیست بودن، این انرژی‌ها بسیار قابل اتکا هستند. زیرا نگرانی شما را بابت میزان مصرف انرژی و هزینه‌های آن برطرف می‌کنند.


مهم‌تر از انرژی‌های تجدیدپذیر و پاک، لوازم‌خانگی کم‌مصرف و یا همان «سبز» هستند. لوازمی که با بهره‌گیری از فناوری‌های فوق پیشرفته بیشترین بهره‌وری ممکن را در عین کم‌ترین مصرف انرژی در اختیار شما می‌گذارند. این لوازم‌خانگی به تازگی وارد مرحله جدیدی شدند و می‌توانند قابلیت‌های بیشتری در راستای مصرف انرژی کمتر در اختیار شما بگذارند. به عنوان مثل فناوری‌هایی مثل دستیار صوتی ال‌جی می‌تواند قابلیت‌های متنوعی برای کنترل هوشمند دیگر لوازم‌خانگی و میزان مصرف آنها در اختیار کاربر بگذارد.

یکی از جدیدترین و کم‌مصرف‌ترین لوازم‌خانگی موجود در بازار، کولرهای گازی پیشرفته ال‌جی است. کولری که با دارا بودن موتور اینورتر دوگانه و یا همان ™ Dual Inverter Compressor می‌تواند تا ۶۵ درصد انرژی الکتریکی کمتری مصرف کند و در عین حال تا ۴۰ درصد سرمادهی بیشتری نسبت به مدل‌های معمول بازار داشته باشد.
در این محصول موتور Dual Inverter به گونه‌ای طراحی شده است تا با توجه به میزان دمای هوای اتاق، قدرت موتور را تنظیم کرده و درنهایت باعث می‌شود هزینه کمتری بابت مصرف انرژی بپردازید. همچنین قدرت این موتور نیز نسبت به نسل قبل افزایش یافته است و می‌تواند هوای سرد را به نقاط دورتری پرتاب کرده تا کل اتاق به سرعت خنک شود.طراحی داخلی موتور به گونه‌‌ای است تا از سر و صدای اضافی در هنگام کار کردن بکاهد. این طراحی خاص توانسته تا ۴۰ درصد صدای موتور اینورتر دوگانه را کاهش داده و بدون آنکه متوجه روشن بودن آن شوید، به کار خود ادامه دهد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....