حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی بر مدل های عینک آفتابی در سال ۲۰۱۷: استایل ها، رنگ ها و قالب ها

اگر به دنبال عینک هایی شیک هستید تا علاوه بر بروز بودن بتوانید آن را با موقعیت، ظاهر و لباستان هماهنگ کنید با مطالعه این مقاله عینک محبوبتان را بشناسید.


عینک های آفتابی CLUBMASTER
این عینک های آفتابی نیم فریم به عنوان عینک های آفتابی Clubmaster شناخته شده است. اگر به دنبال فریمی مناسب و محافظ، استاتی و فلزی هستید، آن را یافته اید.


عینک های آفتابی نیم فریم انتخابی عالی برای خانم ها و آقایان شیک پوش است.

عینک های آفتابی خلبانی AVIATOR
عینک های باریک و فلزی خلبانی برای تابستان مناسبند در حالیکه نسخه های پاییز و زمستانی تیره تر و ضخیم ترند.

خلبانی ها در میان بهترین عینک های آفتابی مردانه و زنانه قرار گرفته اند که هیچ وقت از مد نرفته اند و در دوره های مختلف بی هیچ تردیدی جذاب بوده اند. بنابراین جای تعجب نیست که این عینک ها بخش مهمی از مد این فصل را به خود اختصاص داده اند مخصوصا اگر با فریم استات و با رنگ های زیبای پاییزی طراحی شده باشند.


عینک های آفتابی چشم گربه ای CAT EYE
همیشه در دنیای مد گفته شده عینک های چشم گربه ای مدلی هست که هرگز از مد نمی روند.

جای عینک های چشم گربه ای در کمد هر خانمی خالی است. شما می توانید در بهار و تابستان آن را به چشم بزنید و باید گفت فریم این سبک به گونه ای است که با اغلب لباس ها و استایل ها هماهنگ می شود.

عینک های آفتابی گرد آینه ای ROUND MIRRORED
یک لیست بینظیر مد سال برای عینک های آفتابی پاییز و زمستان، بدون لنزهای آفتابی آینه ای کامل نمی شود.

بهترین زمان استفاده از این عینک ها در زمستان و برف زیاد و زمانی است که خورشید بشدت تلاش می کند که به چشم هایتان برسد، است. این مدل زیبا بهترین همسفر و اکسسوری شما خواهد شد که دارای قاب استات و لنز آینه ای آبی است و در قسمت پل بینی آن یک منحنی بطوری طراحی شده تا این اطمینان را به شما بدهد در ورزش های زمستانی بر روی صورتتان ثابت قرار خواهد گرفت. همچنین لنزهای آینه ای آن اشعه خورشید را منحرف کرده و از بیناییتان محافظت می کند.

عینک های آفتابی بزرگ OVERSIZED
این سبک عینک ها مورد علاقه خانم هاست چراکه ظاهری شبیه به هنرمند های مشهور یا سلبریتی ها به آن ها می دهد.

این عینک های آفتابی ترکیبی از دو استایل عینک های آفتابی چشم گربه ای و گرد هستند. اگر آن دو مدل به اندازه کافی برایتان جذاب نبودند این عینک های چشم گربه ای بزرگ با لنزهای گرد می تواند انتخاب شیک و تمام عیاری باشند.


ناوبرهای بالا تخت FLAT TOP NAVIGATORS
عینک های بالا تخت یکی از بهترین عینک های آفتابی برای آقایان است. بی پرواتر و مردانه تر از عینک های خلبانی هستند و نمی توان با فریم های مردانه- زنانه (که مناسب برای هر دو هستند) اشتباه گرفت.

عینک های آفتابی پوست لاک پشتی TORTOISE SHELL
در میان عینک های آفتابی برتر، این عینک ها بسیار محبوبند. آنها بهتر از هر اکسسوری که ممکن است داشته باشید یادآور پاییز هستند. عینک های پوست لاک پشتی را صرف نظر از جنسیت می توان با هر تیپ شخصیتی پوشید. فریم روشن به خانم ها و فریم تیره تر به آقایان پیشنهاد می شود.

عینک های آفتابی طلایی GOLD
رنگ طلایی از آن دسته رنگ هاییست که وقتی برای فریم عینک استفاده شود این اطمینان را به شما می دهد تا با لباس های زیبای دیگر هماهنگ شود و ظاهر برازنده داشته باشید.

عینک های طلایی به همراه رنگ های روشن مانند زرد یا بژ و همینطور پیراهن ها یا ژاکت های سفید بینظیرند.


عینک های آفتابی سفید/شفاف CLEAR/WHITE
فریم های شفاف صورتتان را نمایانتر می کند و کنتراست زیبایی با ست‌های تیره دارد. این فریم ها برترین مدل های عینک های آفتابی امسال هستند.

طراحی منحصر بفرد این عینک ها باعث محبوبیتشان شده است. باید گفت که اغلب عینک هایی که در پاییز و زمستان استفاده می شود رنگ های تیره تری هستند اما فریم های شفاف این قانون را می شکند و در نتیجه ایده ای زیبا و شیک برای این اکسسوری مهم و جدانشدنی از استایلتان خواهد بود. مقاله بعدی را که در آن برترین برندهای عینک آفتابی ۲۰۱۷ را معرفی خواهیم کرد، از دست ندهید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

خسته نباشید!
این پسن واقعا عجیب بود!خیلی سطحی بود وصلا معلوم نبود میخواد چیو برسونه.
جالبه گفته مدل Aviator ولی عکس یه مدل دیگه رو گذاشته.دیگه مدلی که شصت هفتاد ساله هستش و اشتباه میکنید؟؟
بعد یجا گفتین فریم شفاف!بالاخره شما درمورد مدل دارین پست میزارین یا جنس بدنه؟
بنظرم یه سری به سایت های شرکت هایی مثل ریبن بزنید یا اینکه برید تو فروگاه های معتبر تا مدل های جدید رو نشونتون بدن.مد های ۲۰۱۷ همین خلبانی هم هست.
http://www.ray-ban.com/usa/sunglasses/clp
این لینک و نگاه کنید میتونید چنتا از بهترین مدل های ریبن رو ببینید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
قاضی