حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

MSI برنامه حمایت از تیم های گیمینگ نوظهور را معرفی کرد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | MSI، اخبار

MSI، برند پیش رو دنیا در سخت افزارهای گیمینگ، یک برنامه حمایتی جدید برای خوره ها و تیم های گیمر آماتور با پتانسیل بالا معرفی کرد. این برنامه حمایتی شامل اهدای سیستم های گیمینگ، لباس های متحدالشکل دوخته شده و تبلیغ های تیمی می شود. اگر فکر می کنید تیم شما با دریافت حمایت می تواند به موفقیت های چشمگیر دست یابد، می توانید درخواست خود را در بازه ۲۰ مِی الی ۲۰ ژوئن برای MSI ارسال کنید. MSI تمامی جوانب نامزدها را بررسی می کند و در نهایت برای ۱۰ تیم تایید شده اعلامیه رسمی ارسال می کند.

Sam Chern، مدیر بازاریابی جهانی MSI در این باره چنین گفته است:

“MSI یک برند گیمینگ واقعی است که دارای حسن سابقه و شناخت اصولی در پرورش و مدیریت تیم های گیمینگ است. بسیاری از تیم ها با مشکلات عدیده ای بر سر راه خود برای موفقیت مواجه هستند، از طریق این برنامه حمایتی، تمامی تیم های گیمر آماتور شانس این را دارند تا قوی تر شوند. MSI از هیچ تلاشی برای همکاری با تیم هایی از سراسر دنیا که شهامت نبرد برای دست یابی به رویاهایشان را دارند، دریغ نمی کند.”

MSI به مدت یکسال تیم هایی احراز شده را حمایت می کند، این حمایت ها شامل ارائه سیستم های گیمینگ MSI و لوازم جانبی در کنار سرویس تعویض رایگان محصولات با نمونه های جدیدتر می شود. همچنین لباس متحد الشکل تیم ها که بیانگر هویت آنها، همدلی و برابری آنها خواهد بود توسط MSI طراحی و ارائه می شود. MSI همچنین از طریق بسترهای خود در شبکه های اجتماعی تمامی تیم ها را در معرفی برند خود و همچنین معرفی محصولات گیمینگ MSI در خلال رویدادها، مسابقه ها و دیگر موقعیت ها حمایت می کند.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی MSI و صفحات رسمی این کمپانی در شبکه های اجتماعی مراجعه کنید.

وب سایت رسمی : https://www.msi.com

فیس بوک: https://www.facebook.com/MSIHQFANCLUB

 تویتر: https://twitter.com/msitweets

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....