حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگاه عکس محمود کلاری با دوربین هواوی P10 برگزار شد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

چهارشنبه سوم خرداد، استاد محمود کلاری عکس‌هایی را که با استفاده از دوربین گوشی هواوی P10 ثبت کرده بود، در مراسمی که با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران شرکت هواوی در گالری «آس» تهران برگزار شد به نمایش درآورد.

در حاشیه‌ی این مراسم، بابک فیاض ضمن خوشامدگویی به مهمانان اعلام کرد، هواوی قصد دارد در این نمایشگاه به طور رسمی هواوی P10 را از طریق ویژگی خاص آن یعنی دوربین معرفی کند. فیاض در ادامه با اظهار خرسندی از همکاری با محمود کلاری، ابراز امیدواری کرد که همکاری هواوی با ایشان در آینده ادامه پیدا کند. سپس محمود کلاری با حضور در برابر خبرنگاران و حاضرین از تجربه‌ی عکاسی با دوربین گوشی هواوی P10 صحبت کرد. کلاری به این نکته اشاره کرد که همیشه به دنبال دوربینی بوده که علی‌رغم کوچکی، کیفیت قابل قبولی هم داشته باشد. او ضمن یادآوری خاطرات خوب و نام‌های بزرگی که با نام لایکا پیوند خورده‌اند اعلام کرد که در ابتدا خودش هم تصور می‌کرده که شاید دوربین لایکای گوشی هواوی P10 بیشتر جنبه‌ی تبلیغاتی داشته باشد. کلاری در رابطه با کیفیت و قابلیت دوربین P10 به مواردی نظیر عکاسی با وضوح ۲۰ مگاپیکسل و عکاسی سیاه‌وسفید با کنتراست و دامنه‌ی پویای شبیه به نگاتیو اشاره کرد.

استاد کلاری در ارتباط با سایز عکس‌های چاپ شده گفت: آن دوستی که این عکس‌ها را چاپ می‌کرد در ابتدا به من گفت که با سایز ماکسیمم ۵۰ در ۷۰ این تصاویر قابلیت عرضه را دارد اما پس از مشاهده کیفیت عکس‌ها اذعان نمود که به‌راحتی در سایز ۱۰۰ در ۷۰ سانتی‌متر هم با توجه به رزولوشن بالا قابل چاپ هستند. من فکر نمی‌کنم شما هرگز به سایزی بیشتر از این در شکل مرسوم عکاسی نیاز داشته باشید.

من اگر فرصت بیشتری داشتم و می‌توانستم سفرهایی در طی این مدت ۱۵ روز داشته باشم، تصاویر بهتری را شکار می‌کردم. به شما قول می‌دهم نمایشگاه بعدی، شما باور نکنید که عکس‌ها توسط یک گوشی موبایل گرفته شده است. من بسیار خوشحال هستم و الان می‌دانم که می‌توانم یک گوشی هواوی در جیب خودم داشته و فکر کنم که یک دوربین کافی جهت کارهایی که می‌خواهم انجام بدهم، با خودم به همراه دارم.

در ادامه تصاویری از این گالری که همگی با گوشی P10 گرفته شده است را مشاهده می‌کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....