حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Injustice 2؛ نبرد ابرقهرمانان دی سی(DC) با یکدیگر

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | معرفی بازی

بی عدالتی ۲ (Injustice 2) آغازگر سبک جدیدی از بازی های فایتینگ و نبرد است. با ترنجی در معرفی این بازی همراه باشید.

سبک فایتینگ و مبارزه ای از قدیمی ترین سبک بازی هاست که بسیاری از گیمرها عاشقش هستند. Mortal combat و Tekken از قدیمی ترین بازی های این سبک هستند که هر کدام المان های جدیدی را به مبارزه ها اضافه کرده اند، اما نکته مشترک بین تمام این بازی ها یک چیز ساده است؛ دو کاراکتر با نیروهای متفاوت به جان هم می افتند و تا حریفانشان کتک می خورند؛ آنها را لت و پار می کنند! در این مقاله ما قصد نقد این بازی را نداریم و نقد و بررسی بازی در مقاله ای جداگانه منتشر می شود؛ در این مطلب ما به معرفی اجمالی از بازی و روند کلی آن مشغول می شویم.

برای اولین بار در یک بازی فایتینگ ما شاهد یک روند داستانی هستیم؛ این بخش در دیگر بازی های این سبک آن قدر پررنگ نبود که از آن به عنوان نقطه قوت یاد کنیم. در کل می توان این بخش را خوب نامید و با توجه به اینکه با اولین بازی مبارزه ای داستانی روبه رو هستیم، روند خوبی را به نمایش می گذارد اما برای نقد ریز و دقیق این بخش باید منتظر نقد و بررسی باشید. شخصیت ها در این بازی بسیار غنی هستند و جزییات آن ها بسیار ریز و دقیق به نمایش گذاشته شده است. وقتی شخصیت جوکر جدید پیش از عرضه بازی معرفی شد، نوید یک بازی عالی را به ما داد. اگر شما طرفدار ابرقهرمانان DC باشید، این بازی برای شماست و حتی اگر از ابرقهرمانانی مانند بتمن و سوپرمن بدتان بیاید، آنقدر المان ها و الگوهای جذاب در شخصیت های این بازی هست که شما را هفته ها، ماه ها و حتی سال ها مشغول به خودش کند.

از تمام این موارد که بگذریم، به گرافیک چشمگیر محیط بازی می رسیم. همه چیز این بازی در جا و مکان مناسب قرار گرفته و هیچ مورد اضافی و یا کمی را مشاهده نمی کنید. سیستم مبارزه سریع و برای هر شخصیت منحصر به فرد است. قابلیت ارتقا هم برای تمام شخصیت ها وجود دارد.

در آخر تجربه این بازی را تمام گیمر ها و علاقه مندان به گیم توصیه می کنم؛ و باز هم اشاره می کنم که این مطلب فقط به عنوان معرفی اجمالی بازی بود و منتظر نقد و بررسی ترنجی در مورد این بازی باشید.

نظر شما در مورد Injustice 2 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

خیلی خوبه. چ گرافیکی داره . ویدیو هاشو تو یوتیوب دیدم عالی بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...