حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ترنجی ؛ تخصصی‌تر از همیشه!

با درود خدمت تمامی همراهان ترنجی.

بیش از سه سال با شما دوستان بودن، افتخاری هست که همیشه زینت‌بخش کارنامه‌ی حرفه‌ای ترنجی بوده و هست. طی این سه سال و اندی که در خدمت شما عزیزان بوده‌ایم، توانستیم کارهای بسیاری را انجام دهیم که تماماً مرهون همراهی شما عزیزان است. در اوایل کار، در همان بدو فعالیت، ترنجی مجله‌ای اینترنتی بود که اخبار مرتبط با تمامی حوزه‌های فناوری دیجیتال را پوشش می‌داد؛ اما به خواسته‌ی کاربران -که همیشه برای ترنجی در ارجح امور بوده است- تمرکز پوشش را به سمت و سوی گجت‌های قابل حمل از جمله گوشی‌های هوشمند و اکسسوری‌های مرتبط با آن‌ها و سایر اقلام مرتبط تغییر دادیم. اما اکنون ترنجی با تغییراتی جدید با شما همراه خواهد شد.

باور بر این است که بمباران خبری سودی برای همراهان ندارد! تعارف چرا؟! تعداد وبگاه‌های خبری آن‌قدر زیاد شده است که واقعاً حضور عاملینی متخصص در این حیطه دیگر نه احیتاج است و نه محسوس. ترنجی نیز این این قاعده‌ی عجیب در امان نمانده است؛ بنابراین و این بار نیز با درخواست همراهان همیشگی ترنجی، روند کلی وبگاه از وبگاهی ساده و خبری، به وبگاهی تخصصی و تحلیلی در زمینه‌ی تمامی فناوری‌های روز دنیا -و نه فقط حوزه‌های دیجیتال- معطوف خواهد شد. عزیزانی که خواهان دریافت اخبار روز از دنیای فناوری‌های دیجیتال هستند، کماکان می‌توانند وبگاه سایر همکاران را در این خصوص مطالعه و دنبال کنند.

 دسته‌بندی‌ها تغییر یافته‌اند و تمرکز تولید محتوا از «کمیت و میزان پوشش» به «کیفیت و عمق اطلاعات» معطوف شده است. علاوه‌براین، برخلاف رویه‌ی اخبارگونه، سعی بر این است که مطالب منتشر شده در این وبگاه، مصون از تاریخ انقضاء باشند، به‌گونه‌ای که کهنه شدن تاریخ انتشار آن محتوا، تاثیری بر تازگی آن محتوا نداشته باشد. گرچه باورکردنش آسان نیست؛ اما با ترنجی همه‌چیز باورپذیر هست!

تلاش بر این است که موارد زیر را بتوان پوشش داد:

فناوری
-فناوری های پیشرفته شامل نظامی، پزشکی، نوبنیاد، نانو و غیره

تجاری
-استارت آپ
-تحلیل بازار
-عملکرد تجاری شرکت ها
-سیاست

سرگرمی
-سینما
-مد و لباس
-سفر
-بازی ها شامل معرفی، نقد، بررسی و غیره

اختصاصی ترنجی
-تحلیل راهبرد
-بررسی های نرم افزاری و سخت افزاری
-مقایسه ها از هر نوع
-نگاه ترنجی

در کنار این موارد و همانند همیشه، شما هم می‌توانید در ترنجی بنویسید و نوشته‌های خود را با دنیا به‌اشتراک بگذارید. کافی است تحلیل‌ها، بررسی‌ها و سایر موارد این‌چنینی را از طریق آدرس ایمیل ترنجی، به ما ارسال کنید تا پس از ارزیابی و تایید، در اسرع وقت و همراه با اسم شما، در ترنجی منتشر شود. از تمامی مهندسین، اساتید دانشگاه، معماران و هنرمندان، پزشکان و سایر متخصصین جهت همکاری در به‌اشتراک گذاشتن مطالب‌شان با دیگر همراهان، دعوت می‌شود.

از شما دوستان می‌خواهیم که نقطه نظرات ارزشمند خود را از ما ترنجی‌نویسان دریغ نکنید. نظرات شما دوستان، آینده‌ساز آتیه‌ی ترنجی هست. با امید به همراهی پررنگ‌تر شما همراهان همیشگی.

اشتراک در
اطلاع از
24 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
قاضی

چی بهتر از این.
پیگیرتونیم 🙂

Lena

خسته نباشید به ترنجی های عزیز.
لطفا به بخش سرگرمی موسیقی هم اضافه کنید.
ترنجی، تخصصی‌تر از همیشه?

aliahmadi61

باسلام برای این مسیر راه جدید ترنجی ارزوی موفقیت سربلندی میکنم
درسته سایتهای فناوری زیاد شده ولی هیچ سایتی مثل ترنجی گجت ها رو بررسی تخصصی نمیکنه.انشاا طرفداران از این بخش محروم نکنید

ahmad

این عالیه ولی وقتی سایت مثلا ۳روز اپدیت نشده و خبرها دیر پوشش داده میشه یکم ناراحت کننده هست

REZA

یعنی دیگه خبری رو پوشش نمیدین؟
اخه قبلا اینکارو میکردین.
سایت روزی یه پست شده،گفتین سه سال و اندی و اون اندیش رو! بروزی یکی دوتا پست کوتا میزاشتید،
اگه خبر پخش نمیکنید خوب بگید اخه من انتظار داشتن خبرارو پوشش بدید مث قبل ولی انگار الان هدفتون چیز دیگه شده.

etemadian

سلام
راهی زیبا و دلپذیر اما سنگین پیش روی شماست ، از آنجا که بنده جوانان پر شور و با نشاط ترنجی رو میشناسم مطمئنم در این وادی هم چون همیشه ما را سرافراز خواهید کرد .
برای همه شما روزهایی روشن و شاد از درگاه ایزد آرزومندم .
باش تا صبح دولتت بدمد ….. کاین هنوز از نتایج سحر است .
یاحق

etemadian

خواهش میکنم آقا سینا ،
همه شما ، عزیزان ما هستید ، این حرکت رو بجلوی شما قابل تقدیره
انشاالله که موفق هم میشوید .

redeagle

سلام اقا سینا من فقط می تونم یک چیزی بگم یادش بخیر ترنجی سال پیش یادش بخیر اون ترنجی که مقایسه های بین زدتری + واس ۶ رو می زاشت اون بهترین دوران ترنجی بود و من ساعت ها داخل سایتتون لذت می بردم ولی متاسفانه الان به هر حال ارزوی موفقیت براتون دارم و امیدوارم به روز های خوب قبلتون برگردید

shahrag

با سلام
امیدوارم حال دلتون خوب باشه
ترنجی واسه من همون سایت وزین نارنجیه و تعصب خیلی زیادی بهش دارم کامنت زیاد نمیزارم چون وقتشو ندارم ولی به نظر من ترنجی کند شده یعنی خبرها در بقیه سایت ها اومده ولی … امیدوارم سرعت عملتون در مخابره اخبار خیلی بره بلا البته تقیر خودتونه توقع منو بردید بالا

Yas

ساغول ترنجى ????

NashenasI

با سلام و خسته نباشید به ترنجی نویسها و ترنجی خوانها.
بنظرم ترنجی قبلاً (حدود یک سال پیش) همه اینهارو باهم داشت، اون موقع سایت علاوه بر پوشش تقریباً به موقع تمام اخبار یک سایت تخصصی هم بود.
با برسی انواع گجتها و دستگاه های الکترونیکی و مقایسه های جالب بین اونها و همچنین اخبار متفرقه!

من تاحالا هم ترجمه کردم هم مقاله نوشتم (احتمالا اکثر اونهایی با دانشگاه در ارتباط ان اینکار رو کردن)، قطعا فرآیند سخت و صدرصد طاقت فرسایی هست (که متاسفانه جدیدا همونم بعضی نویسندگان به درستی انجام نمیدن و بعضی مقالات پر از غلط های نگارشی و از اون بدتر کلمات اشتباه ترجمه شده + غلط های املایی هست!)
همونطور که گفتم قطعا با مشکلات این کار آشنا هستم و به شماهم خسته نباشید میگم، اما بنظرم این اواخر دارید کم کاری میکنید! فکر میکنم الان این سایت حداقل ۱۰تا نویسنده داشته باشه، واقعا ده تا نویسنده نمیتونن این دوتا کار رو باهم انجام بدن؟
اون موقع ها که ترنجی با اون قاب و فونت ساده اش همه فن حریف بود چی شد؟
واقعا چه لزومی داشت اونهمه توجه روی ارتباط با مخاطب و کیفیت کارتون رو بذارید کنار و چندین هفته سایت روی برای تغییر جزئیات ظاهری و تغییر قاب ببندین؟ تازه آخرش هم یک سایت پر از مشکلات مختلف باز بشه؟ (البته الان بهتر شده)
چطور ترنجی قبلی علاوه بر پوشش کامل اخبار با کیفیت عالی یک سایت تخصصی هم بود؟
چرا شما این دوتا مقوله رو ازهم جدا میدونید؟
من ترنجی رو با هیچ سایت دیگه ای مقایسه نمیکنم حرفم اینه: قطعا عملکرد گذشتتون مطلوب تر از الان بود، چطوریه که قبلا سایت تمام اخبار رو پوشش میداد ولی الان نمیتونه؟
قطعا تصمیم با شما هست و اداره سایت هم همینطور؛ اما من به عنوان یکی از کاربران این سایت از شما انتظار کار بیشتر و با کیفیت قبلی رو دارم.
انتظارم هم انتظار بیجایی نیست، چون کاریه که قبلا انجامش میدادید!
مچکر از زحمات شما، موفق باشید 🙂

armin sat

کاملا باهاتون موافقم یه زمانی بود روزی چند باز ترنجی رو رفرش میکردم هر سری اخبار یا بررسی جدید داشت بهترین سایت بود ولی از موقعی که قالب جدید اومد با مشکلات افتضاحش سایت کلا از این رو به اون رو شد الان هر دو روز یه بار سایت یه خبر قدیمی میزاره، واقعا حیف‌شده سایت ?

mega08

موافقم . مخصوصا در مورد نویسنده ها

ZOOMMOBILE.IR

دقیقا منم با شما موافقم،تقریبا یک سال پیش ترنجی واقعا پا به پای رقیبش ینی زومیت جلو میرفت و هیچ چیزی از اون کم نداشت،من هر دو سایت رو بوکمارک کردم و هر روز بهشون سر میزنم ولی دیگه ترنجی اصلا مثل قبلا ها نیست اینم میتونه دلایل زیادی داشته باشه مثل ضعف مدیریتی که نتونست نویسنده های حرفه ای جذب کنه،متاسفانه نویسنده های حرفه ای و با تجربه جاشون رو دادن به نویسنده های بی تجربه که بعضا میبینیم حتی نحوه ی پست گذاشتن اصولی رو هم بلد نیستن،امیدوارم نویسنده های قدیمی مثل قبل پر انرژی باشن و بجای نویسنده های تازه کار اونایی رو بیارن که هم سوادشو دارن هم تجربشو.در ضمن اینکارتون اشتباهه که میخوایین اخبار رو کنار بزارین چون یادگیری تکنولوژی با اخبارش میچسبه اینارو از هم جدا نکنین.بازم میگم به امید برگشت به دوران اوج

mega08

ب نظر من .در حال حاضر بهترین کار اینه چون خیلی مطالب ب کندی آپدیت میشه و با تاریخ انقضاء گذشته . چ بهتره همون یه پست . با دقت بیشتر و ریز جزییات بیشتر گذاشته بشه . این خیلی بهتر از چندتا پست جدید صرفا جهت رفع تکلیفه.
دو مورد دیگه .خواهش همه اینه حتما و حتما روی انتخاب نویسندگانتون یکم دقت ب خرج بدین . صرفا کسی ک زبان بلده و ترجمه میکنه . نمیتونه متون تکنولوژِی و تخصصیو ترجمه کنه . چون سواد این کارو نداره . قبلا دیدیم تو متن.
مورد بعدی که خودتون اشاره کردین . تعامل با کاربرانه که واقعا ب بیشرفت و سطح علاقه ی مخاطبین نسبت به سایت می افزاید. ی چند باریم قبلا گفته بودم.
موفق و پیروز باشید .
@صدرا مخملی از ما بخاطر گفتن بضی مسائل ناراحت نشین . بخاطر سایت و خودتون میگیم . قصد تخریب یا اهانت نداریم.
به امید روزای بهتر

HiKa

سلام!
مدتی هست که سایت به شدت افت کرده و میشه گفت این اتفاق بعد از تعویض قالب رخ داد.
منتظر ترنجی جدید هستم اما چند پیشنهاد دارم:
۱٫ نقد و بررسی گجت های جدید (مخصوصا موبایل) رو بهتر، ریز بینانه تر و پر حجم تر انجام بدید + نقد و بررسی ویدئویی اونم به صورت حرفه ای (قبل ها سایت دیجیکالا ویدئو های خوبی میذاشت اما جدیدا خیر! شما میتونید منبع خوبی بشید در این زمینه)
۲٫ نویسندگان سایت رو بهشون آموزش بدید چطور پست بذارند!! یا نویسنده های علاقه مند و کاملا آشنا به تکنولوژی استخدام کنید.
۳٫ از مقایسه انواع گجت ها قافل نشید. مثل گذشته که موبایل هارو برای هر بخش به صورت جداگانه مقایسه میکردید (صفحه نمایش، دوربین، عملکرد و…)
۴٫ قالب سایت رو ساده تر، کاربر پسند تر و گرم تر کنید! تا ما کاربران بتونیم ارتباط بهتری با سایت برقرار کنیم.
۵٫ شبکه های اجتماعی رو رها نکنید به حال خودش! برای مثال، صفحه شما در اینستاگرام کاملا سرد و ساکته. یا در تلگرام معمولا کاملا یهویی به همراه چند پست پشت سر هم آپدیت میشه! پیشنهاد میکنم برای صفحه های خودتون در شبکه های اجتماعی مدیر های جداگونه اختصاص بدید تا بیشتر مورد توجه قرار بگیرید و تعداد کاربران سایت رو هم بالاتر ببرید.
۶٫ بحث های تخصصی تر و کاملا صحیح رو وارد این بخش ها کنید تا اطلاعات ما کاربران هم پله پله بالاتر بره.
موفق و پیروز باشید ۳>

Milad.tech

این درسته
ایشالا که این بار موفق تر از قبل باشید
و به روزهای اوج برگردیم??

armin sat

ترنجی بیداری! ؟

mohammadh hossein

ترنجی جان ما مردیم که الان ۵ روزه بدون مطلبی! همینطوری پیش بره ما اکسیژن کم میاریم. اصلا ترنجی بخشی از زندگی شده دیگه ….!!

si47ash

خیلی هم عالی. با تنوع بیشتر و بهتر.
راستی یه پیشنهاد: پروتکل https رو هم فعال کنین روی ترنجی.
کم‌کم دیگه داره اجباری می‌شه و در سئو هم موثره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا آرامیان