حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا موتو ایکس ۲۰۱۷، موتو ایکس ۴ نام خواهد گرفت!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

با وجود اینکه کمپانی موتورولا از سال ۲۰۱۵ به بعد هیچ موتو ایکس جدیدی را معرفی نکرده است، باز هم اشتیاق موتورولا نسبت به این سری از گوشی‌ها کم نشده است. کمپانی در حال آماده شدن برای عرضه یک موتو ایکس (۲۰۱۷) است، اما نه تحت این نام. بنا بر لوگوئی که توسط ایوان بلاس منتشر شد، دستگاه جدید، موتو ایکس ۴ نام خواهد گرفت. با ترنجی همراه باشید…

ما هنوز خبر نداریم که چه زمانی این موتو ایکس جدید معرفی خواهد شد، اما احتمالا زمان معرفی این تلفن هوشمند خیلی دور نیست. چیزی که در باره این گوشی می‌دانیم این است که موتو ایکس ۴ به احتمال زیاد یک دستگاه پرچمدار نخواهد بود. با توجه به ویدیوئی ک به تازگی منتشر شده است موتو ایکس ۴ دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این گوشی می‌توان به مقاومت در برابر آب، ۴ گیگابایت رم، یک باتری ۳۸۰۰mAh با قابلیت شارژ سریع و یک صفحه نمایشگر ۵٫۵ اینچی (احتمالا با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل) اشاره کرد. این دستگاه طراحی هوشمندانه‌ای دارد و تا حدی شبیه به موتو جی ۵ پلاس است که دارای بدنه فلزی، حسگر اثر انگشت در جلوی گوشی و یک دوربین دایره‌ای شکل در پشت گوشی است. تا این لحظه خبری در مورد قیمت این گوشی منتشر نشده است اما قیمتی کم تر از ۵۰۰$ می‌تواند حدس خوبی برای این گوشی باشد.

نظر خود را در مورد موتو ایکس ۴ با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی