حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین همایش ایران ناگ (IRNOG)

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار

در ابتدا بدانیم که ناگ چیست؟ گردانندگان شبکه اینترنت ایران یک گروه تخصصی با ساز و کار شفاف و مبتنی بر جذب حداکثری تمام ذینفعان می باشد.هدف گروه گرد انندگان شبکه اینترنت ایران ارایه پیشنهادات کارشناسانه برای بهبود شرایط استفاده از اینترنت توسط ایرانیان و همچنین یافتن راه کارهای مناسب برای افزایش نفوذ و بهره وری از اینترنت توسط کاربران ایرانی می باشد. در ادامه همراه باشید.

هدف دیگر گروه گردانندگان شبکهافزایش وتسهیل مشارکت اعضا در سایر گروه ها و سازمانهای سیاست گذار و تصمیم گیرنده اینترنت میباشد. گروه گرد انندگان شبکه اینترنت ایران مسئولیت، وظیفه و کارکرد اجرایی نداشته و صرفا یک نهاد مشورتی و پیشنهاد دهنده برای راه برد اینترنت می باشدو در صورت نیاز به انجام کارهای اجرایی، جهت تحقق امور مشورتی و راه بردی گروه هماهنگی مرکزی با تخصص منابع مورد نیاز و نظارت بر پیشرفت امور، این کارها را به انجام می رساند. -زبان کاری گروه گرد انندگان شبکه اینترنت ایران زبان فارسی است و کلیه ی مکاتبات به زبان فارسی انجام می شوند. در صورت لزوم و صلاحدید گروه هماهنگی مرکزی، مستناد منتخب به زبان های دیگری ترجمه می شوند.

قرار است اولین همایش ایران ناگ (IRNOG) بزودی اجرایی شود که ترنجی ضمن تهیه گزارش، موارد مربوط و اطلاعات بیشتر را برای شما منتشر خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....