حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی دوربین های تشخیص چهره آیفون بعدی را تامین خواهد کرد!

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

طبق منابع کره ای ال جی قرار است دوربین های تشخیص چهره را برای آیفون بعدی تامین کند. بخش محصولات نیمه رسانای ال جی، همچنین سنسور های عکس را نیز تامین خواهد کرد، کار سختی را در اینده خواهد داشت. همچنین این منابع اشاره کردند که این کمپانی ۲۳۸٫۵ میلیون دلار را برای تاسیسات مربوطه اختصاص داده تا بتواند از پس سفارشات اپل بر بیاید

ز سال ۲۰۱۶، سازندگان آیفون و ال جی با یکدیگر در ساخت سیستم دوربین تشخیص چهره سه بعدی که برای اپلیکیشن های امنیتی و سرگرمی به کار می‌رود همکاری کردند! این تکنولوژی کاملا جدید است! راه های تشخیص چهره موجود، مثل مدلی که در گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس استفاده شده از اسکن دو بعدی برای تشخیص چهره بهره برده است که به راحتی توسط عکس فرد گول می‌خورد!

کمپانی ال جی همچنین دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس را نیز تولید کرده است! اگر چه که دوربین تشخیص چهره که برای اپل طراحی شده قرار است در جلوی گوشی تعبیه شود! این دوربین قرار است حتی کوچکتر از تمام مدل های قبلی ساخته شده توسط این کمپانی باشد!

متاسفانه این تمام اطلاعاتی است که ما از دوربین تشخیص چهره آیفون بعدی می‌دانیم! و خوشبختانه غول های بزرگ تکنولوژی، اپل و ال جی، با یکدیگر همکاری می‌کنند که امنیت تشخیص چهره موجود را بهبود بخشند تا به راحتی گول نخورد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی