حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام حالا به شما اجازه می‌دهد از طریق وبسایت موبایلی آن عکس آپلود کنید!

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ترنجی

کاربران اینستاگرام دیگر لازم نیست برای آپلود عکس اپلیکیشن آن را در اسمارتفون خود نصب کنند، چرا که از امروز این امکان وجود دارد که از طریق وبسایت آن نیز عکس آپلود کنند. اگر چه که هنوز میزان کارها و قابلیت های آن در وبسایت نسبت به اپلیکیشن محدود است، اما توسط این تغییرات میزان دسترسی شما توسعه یافته است. قبلا در وبسایت موبایلی آن فقط می‌توانستیم عکس ها را لایک کنیم و یا پروفایل خودمان و دیگران را ببینیم و نوتیفیکیشن ها را چک کنیم.با ترنجی همراه باشید!
در کنار این ویژگی به اشتراک گذاشتن عکس بوسیله وبسایت، امکان استفاده از تب اکسپلور نیز در وبسایت موبایلی آن نیز وجود دارد اما ساده تر از تب موجود در اپلیکیشن آن است! طبق TechCrunch این کمپانی از ماه مارس در حال آزمایش ویژگی به اشتراک گذاشتن عکس از طریق وبسایت بودند.
به نقل از این کمپانی :

اگر که وبسایت Instagram.com بوسیله گوشی باز کنید با یک ورژن بهینه سازی شده اپلیکیشن اینستاگرام مواجه خواهید شد. این وبسایت برای این طراحی شده است که افراد صرف از نظر نوع دستگاهی که از آن استفاده می‌کنند تجربه کامل و مشابه با اپلیکیشن آن را داشته باشند!

هنوز از اینکه ویژگی اشتراک عکس و تب اکسپلور به ورژن دستکاپ سایت آن راه پیدا خواهند کرد یا نه سخنی زده نشده است، اگر چه که ما احتمال می‌دهیم به زودی شاهد این ویژگی ها در ورژن دسکتاپ آن باشیم!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

اها همینو میخاستم عالی شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی