حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی J7 2017 به GFXBench این بار با نامی جدید بازگشت!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، ترنجی

گوشی Galaxy J7 2017 در GFX Bench در فوریه امسال با نام SM-J727A مشاهده شد، حال این گوشی به GFX Bench با یک نام جدید (SM-J730) بازگشته و مشخصات بهتری دارد! با استناد به آخرین لیست GFX Bench ، سری ۲۰۱۷ سامسونگ گلکسی J7 دارای صفحه ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ خواهد بود، یک چیپ ست اگزینوس ۷۸۷۰ هم که دارای هشت هسته ۱٫۵ گیگاهرتزی است وظیفه پردازش را بر عهده دارد و برای کارهای گرافیکی نیز کاربران Mali-T830 را دارند. سه گیگابایت رم به همراه ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز در این گوشی گنجانده‌شده است، هر دو دوربین هم دوازده مگا پیکسلی‌اند و این گوشی با اندروید ۷ پا به میدان می‌گذارد.

گلکسی J7 2017 در ایالات‌متحده قرار است با نام SM-J727A منتشر شود، با استناد به منبعی قابل‌اعتماد، این گوشی قرار است از طرف اپراتور Verizon با نام گلکسی J7 V به فروش برسد، همچنین Tracfone آن را به نام گلکسی J7 Sky Pro خواهد فروخت، این گوشی همچنین قابل خرید به‌صورت قراردادی از AT&T نیز هست.

مدل مختص به ایالات‌متحده دارای صفحه ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ خواهد بود و یک چیپ ست هشت هسته‌ای SnapDragon 625 قلب تپنده‌ی این گوشی است، کارهای گرافیکی نیز بر عهده چیپ Adreno 506 اند و ۲ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه برای استفاده‌ی شما وجود دارد، دوربین عقبی ۱۳ مگاپیکسل است و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی است! این گوشی با اندروید ۶ عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

@سارا کاویانی
من از پردازنده های میانرده اگزینوس بنچ مارک نگرفتم تا حالا. بصورت معمولی در عمل خوبن .میخوام بدونم ۷۸۷۰ نسبت ب ۶۲۵ .بهتره یا نه یا برابرن . با توجه ب اینکه پردازنده ی گرافیکی اگزینوس مثه همیشه احتمالا mali t 830 mp2 باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی