حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی اکسپریا ایکس آلترا (Sony Xperia X Ultra) ممکن است با صفحه نمایش ۶,۴ اینچی و نسبت ابعاد ۲۱:۹ عرضه شود

نوشته

6 سال قبل | 23 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، سونی

اگر شما با پرچمدار ال جی و سامسونگ یعنی جی ۶ و اس ۸ آشنا باشید، متوجه یک موضوع تکراری بین صفحه نمایش آنها شده اید. نسبت ابعاد صفحه نمایش جی ۶، ۱۸:۹ و اس ۸، ۱۸,۵:۹ است که همانطور که گفته اند وسیع می باشند. ایده این است که اینطوری کاربر راحت تر می تواند با گوشی کار کند و با توجه به فیلم های به اشتراک گذاشته شده با نسبت ۲:۱ حس صفحه نمایش سراسری را به کاربر منتقل می کند. سونی نیز تصمیم گرفته تا گوشی جدید خود را با نسبت ابعاد ۲۱:۹ عرضه کند.

هنگامی که جی ۶ و اس ۸ واقعی هستند، ما مطمئن نیستیم که اکسپریا ایکس آلترا با صفحه نمایش ۶,۴ اینچی و با نسبت ۲۱:۹ و یا حتی وسیع تر از گوشی های ذکر شده عرضه شود. با وجود ظاهر گوشی که در تصاویر رندر شده مشخص است، ممکن است اکسپریا ایکس آلترا در بازار موفق نباشد. طبق مشخصات مشایعت شده، در این گوشی اسنپدراگون ۶۶۰، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافطه و باتری ۳۰۵۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۳٫۰ وجود دارند. برروی کاغذ، این گوشی یک فاجعه نیست اما نسبت به برادر بزرگترش که از اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می برد، خوب و موفق نخواهد بود.

دوربین پشت گوشی ۱۹ مگاپیکسل و دوربین جلوی گوشی ۱۳ مگاپیکسل می باشد و اکسپریا ایکس آلترا موفق به دریافت گواهینامه IP 68 شده است. این دستگاه دارای دو اسپیکر و اندروید نوقا است. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی نامعلوم است.

ما کاملا این خبر را باور نداریم اما اکسپریا ایکس آلترا فراتر از یک شایعه است. نظرات خود را درباره طراحی این گوشی و صفحه نمایش وسیع آن با ما به اشتراک بگذارید؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

خبر فیکه هیچوقت سونی همچین چیزی معرفی نخواهد کرد.

ss

باز سونی others از روی سامسونگ و ال جی اسکی رفت

Big S

کاش فقط اسکی میرفت.ب صفحه نمایش اس ۸ میگفتن نسبت صفحش ب درد نخوره و قابل استفاده نیست خخخخخخ???????????????????????????????????????????

Big S

خب یکم فکر کن میفهمی ک تازه این نسبت اومده و تا ی مدت دیگه همه برنانه ها باهاش ست میشن.فکر نمیکنی دیگه.حالا اشکال نداره از نسبت ۲۱ بازم بهتره?

Big S

در ضمن این فیلم رو ببین میفهمی ک میتونه فیلما و عکسارو به صورت کامل نشون بده نمیدونم این عکسارو از کجا اوردی ولی این فیلمو ببین اعتماد به فیلم بیشتر از عکسه.
https://youtu.be/ioFxA3rjyV4

MOAZEZ

خخخخخ. یعنی تو میگی من به مقایسه ای که خودم انجام دادم اعتماد نداشته باشم بعد به فیلم تو اعتماد کنم؟ خخخخ. ترکوندی منو پسر. موجودات جالبی هستید. جالبه سامسونگ ادعا میکنه روی basicدقیقترین رنگهارو ارائه میده ولی در مقایسه بدجور گند زده پیش سونی. حالا اینکه xبود ببین xzpچه بلایی سر s9و s10سامبمب میاره. در مورد ۱۸٫۹ هم تا بیاد جا بیفته میشه ۲۰۱۸ و کسی نمیره دیگه اونموقع گوشی ۲۰۱۷ بخره. در مورد این گوشی هم خبر فیک بیش نیست و سونی هیچوقت همچین گوشی معرفی نخواهد کرد.

ss

زیاد زور نزن سونی کپی کرده خودتم خوب میدونی دیگه اراجیف سرهم نکن
سوتی=others

Saeed Mohammadipouya

سامسونگ = سامبمب زور نزن

ss

سونی=اجر کاشی سرامیک کپی کار others
بسوز

MOAZEZ

کپی کار؟ خخخخخ. الحق پهن تو مغزته جای مغز. والا از بمب اشرف معیوبات s8بهتره هرچیه

Saeed Mohammadipouya

دهنت آسفالت خخخخخخ کی به کی میگه کپی کار سامسونگ که کپی کاره نه سونی عزیزم به قول معزز تو مغزت جای محتویات مغز پهن پر شده

MOAZEZ

هر وقت گفتیم عن تو اضهار وجود کن

ss

حرف حق تلخه بسوز
عن هم باباته

MOAZEZ

حرف حق؟ خخخخخ. حرف حقو بالا عکسشو گذاشتم.

Saeed Mohammadipouya

موضوع اینه که خرفتون حق نیس ساخته ذهن بیمارتونه

ss

سونی ورشکسته بدخت otherrrrrrrrrrs کاشی توالت ساز
برای سوتی???????????

MOAZEZ

بخدا کاشی توالت سازی بهتره از بمب سازی

Saeed Mohammadipouya

سونی ورشکسته؟ خخخخخ فک کنم از غافله عقبی حاجی برو یدور سرچ کن

ss

برندی که در others هست
مجموع کل گوشیاش از میان رده گرفته تا پرچمدار فقط ۱۵ میلیون هست
ولی سامسونگ فقط یه اس۷ ۵۰ فروخته بقیه گوشیاش بماند
سونی در برار سامسونگ ورشکسته به حساب میاد
رتبه ۸۵ با ارزش ترین برند در برابر سامسونگ که رتبه ۱۱ داره
سونی با htc جفتشون تو others هستن کسی نمیخره
خود مدیر عامل سونی هم گفته توان رقابت با سامسونگ و اپل رو نداره
پس تو چی میگی این وسط؟

MOAZEZ

آدم اصلا برندش نفروشه ولی آشغال نده دست مردم بهتره. اینم ایراد چهاردهم s8 که در اسپیکرش بوجود اومده و سخت افزاری هم هست. صفحه نمایش قرمزو هنگ کردنو مشکل وایفای و مشکل بجا موندن رد تصویر……. یک طرف اسپیکر هم به مشکل خورده. کلا جمع کنه سنگین تره. من موندم کدوم احمقی فقط میره s8میخره.
http://www.phonearena.com/news/Some-Samsung-Galaxy-S8S8-users-are-complaining-that-Sammy-is-ignoring-audio-problems-on-the-phones_id93916

Saeed Mohammadipouya

الان چندین ساله همینو میگین وضعش خوب شده زین پسم بگید بهترم میشه خخخخ

MOAZEZ

آره اینا هرچی بیشتر میگن خدا بیشتر هوای سونیو داره. انگار خدا هم از سامسونگ بدش میاد همونطور که فرموده من دوست درستکاران و دشمن گناهکارانم. سامسونگو خدا یکاری کرده خودش داره خودشو نابود میکنه، سونی هم که خدا هواشو داره روزبروز داره وضعش بهتر میشه. خدایا خودت هوای خدای تکنولوژی رو داشته باش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...