حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرسش و پاسخ هواوی پی ۱۰ (Huawei P10)

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | مطالب ترنجی

دیشب، ۹۶/۰۲/۱۵ با هم “نقد و بررسی هواوی پی ۱۰: پی ۱۰ سرکش” را  خواندیم. ترنجی همواره سعی می کند تا علاوه بر فاکتور سرعت و به روز بودن، کیفیت مطالب را در شان مخاطبین محترمی همچون شما، نگاه دارد. هر کاری هر چقدر بزرگ و عالی همواره کاستی هایی دارد و این اجتناب ناپذیر است. در بررسی های ترنجی سعی می کنیم تا خود را به جای یک کاربر که می خواهد این دستگاه را بخرد یا درباره آن تحقیق کند قرار دهیم و تمام فاکتورهای مهم را در بررسی بیاوریم اما شاید همچنان موردی مانده باشد به ذهن ما نرسیده یا از قلم افتاده باشد. سری پست های جدید “پرسش و پاسخ” بعد از هر نقد و بررسی منتشر خواهد شد و در آن ما به سوالات شما درباره این دستگاه پاسخ خواهیم داد. امروز نوبت به پرسش و پاسخ هواوی پی ۱۰ است.

هواوی پی 10

شرایط این پست از این قرار است و امیدواریم برای نظم بیشتر آن ها را رعایت کنید:

پست از ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۶ به صورت آنلاین بررسی می شود و پاسخ تک تک شما عزیزان داده خواهد شد.

حداکثر مدت زمان پاسخگویی به سوالات شما ۶۰ دقیقه است.

پس از ساعت ۱۶ هم به سوالات شما پاسخ می دهیم اما شاید با فاصله بیشتر.

لطفا سوالات خود را شفاف بیان کنید.

لطفا از پاسخ دادن به سوالات کاربران قبل از پاسخ ما به ایشان خودداری فرمایید.

هر کاربر هر چند سوال که بخواهد می تواند در نظرات متفاوت بپرسد.

هواوی پی 10

امیدواریم که در ترنجی بتوانیم اطلاعات صحیح و موثق را به شما بدهیم تا کمک کوچکی در تصمیم گیری صحیح به شما کرده باشیم. این شما و این تریبون پرسش و پاسخ هواوی پی ۱۰ (Huawei P10) !

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

سلام. اگر ممکنه گوشی رو تو ۲ حالت بررسی کنید و نتیجه اش رو بگید. ۱-استفاده از گوشی از ۱۰۰ درصد تا ۱ درصد (یا ۰ درصد) با استفاده از وایفای (یعنی تنها از وایفای استفاده بشه) مثلا کلیپ دیدن از طریق اینترنت، دانلود فایل و یا استریم موزیک
۲-دقیقا مثل بالایی. فقط این دفعه با استفاده از ۴G
می خوام ببینم تو این حالت ها عمر باتری اش چطوریه. منظورم از استفاده از گوشی هم استفاده پشت سر هم از اینترنته. ممنون.‌

siavash-t

اون که بدیهیه. منظورم این بود که این کار رو تو بررسی گوشی ها انجام بدید که زمان دقیقش مشخص بشه، والا بررسی گوشی ها توسط سایت ها نسبیه و زمان دقیق نیست.

siavash-t

آقای عطایی، ممکنه لطفا این تست رو انجام بدید؟

redeagle

اقای سینا عطایی اگه یادتون باشه من قبل از این که وضعیت سایت به این شکل در بیاد چندین بار بهتون هشدار دادم ولی شما به گفته های من اهمیت ندادید حالا تو پست بررسی هواوی پی ده یکی از دوستان به این موضوع بازم اشاره کرد ولی من بازم عرض می کنم قالب سری اول ساییتون بسیار عالی و این قالب واقعا متوسطی هست و مثل زومیت شده که باعث بد شدن حال بنده می شه من دوست دارم بازم ساییتون مثل گذشته بشه زیر پسست هاتون شلوغ شه باور کنید اگه مثل گذشته بروز بشید و چند پست داغ بزارید قالبم مثل گذشته کنید بازم وضعیت سایت مثل گذشته می شه و کاربرانش برمی گردن خیلی دوست دارم دوباره ترنجی برگرده چون این واقعا ترنجی نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)