حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات وان پلاس ۵ (one plus 5) لو رفت؛ دوربین جلوی دوگانه و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ بالاتر

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، وان‌پلاس

شرکت وان پلاس که در چین فعالیت می کند در چند سال اخیر پرچمدار های خوب و متحیرکننده ای را به جهان معرفی کرده است؛ پس بدیهی است که توجهات زیادی به گوشی پرچمدار جدید این شرکت یعنی وان پلاس ۵ جلب شود. این توجهات از شایعه ها و خبرهای زیاد بسیاری از سایت ها نشأت می گیرد.

قبل از این خبر، خبری مبتنی بر اینکه وان پلاس ۵ از دوربین جلوی دوگانه استفاده می کند در جهان پخش شده بود و عکس هایی که ظاهرا با دوربین جلوی دستگاه گرفته شده بودند برای اثبات وجود داشتند.

تا الان، همه تأیید می کنند که اسنپدراگون ۸۳۵ در مدل پرچمدار حضور خواهد داشت. اما اختلافاتی بر سر میزان رم این گوشی وجود داشت. برخی شایعه ها که زودتر منتشر شده بودند، می گفتند ۸ گیگابایت رم در این گوشی موجود است؛ اما بعضی از این پست ها نشان می دهند که این دستگاه ۶ گیگابایت رم دارد که با معیارهای کنونی تاثیرگذار و خوب به نظر می آید. اسکنر اثرانگشت در جلوی دستگاه قراردارد و انتظار می رود حافظه داخلی گوشی ۱۲۸ گیگابایت باشد. اما هنوز این احتمال وجود دارد که نسخه ای با رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت معرفی شود.

با توجه به خبر جدید، ظاهرا یک باتری ۳۶۰۰ میلی آمپرساعتی در گوشی قراردارد؛ مدت زمان شارژ گوشی در مقایسه با وان پلاس ۳ تی ۲۵% سرعت بیشتری خواهد داشت که بسیار خوب است. اگر شما درحال فکر کردن به این هستید که آیا جک ۳٫۵ میلی متری هدفون در این گوشی موجود است یا خیر، باید بگوییم که متاسفیم زیرا خبری در این مورد منتشر نشده است.

با توجه به شایعات زیاد ممکن است خیلی از این اخبار غیررسمی واقعیت نداشته باشد. اما نکته مشترک این اخبار این است که ما باید منتظر یکی از قدرتمندترین پرچمداران سال ۲۰۱۷ باشیم. با توجه به قیمت کمتر از سامسونگ گلگسی اس ۸ و آیفون نزدیک به معرفی، ما تقریبا مطمئن هستیم که این شرکت چینی سال موفق دیگری خواهد داشت.

آیا شما منتطر گوشی جدید وان پلاس هستید؟ نظرات خود را در مورد این گوشی با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

بنجمارک بالایی دارن. ولی در عمل ب پای برندهای قدیمی نمیرسن

siavash-t

۴ چی شد پس؟ منظورم وان پلاس ۴ ه! یعنی چینی ها ۴ رو نحس می دونند؟

siavash-t

ممنون. پس احتمالا سری بعدی گوشی سامسونگ هم گلکسی اس ۱۰ باشه! چون تا اونجایی که من خبر دارم، کره ای ها عدد ۹ رو نحس می دونند!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مهرشاد مرادزاده
گیمری عاشق نوشتن...