حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S8 و +S8 وارد ایران شدند

نوشته

6 سال قبل | 17 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

روز پنج‌شنبه، ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ از جدیدترین پرچم‌دار خود یعنی گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ در برج میلاد تهران رونمایی کرد.  در این مراسم بزرگ که با حضور حدود هزار نفر برگزار شد، سامسونگ به صورت رسمی گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S8 و S8+ را برای عرضه در بازار ایران معرفی کرد. رسانه‌ها، مدیران سامسونگ الکترونیکس و جمعی از کاربرانی که در دوره پیش فروش جهت شرکت در مراسم ثبت نام کرده بودند و تعداد زیادی از کاربران وفادار این برند از مهمانان این برنامه بودند. این گوشی‌ها طی روزهای آینده در فروشگاه‌های معتبر عرضه محصولات سامسونگ در دسترس خواهند بود.

در ابتدای برنامه، آقای بام سوک هانگ مدیرعامل سامسونگ الکترونیکس در ایران، با رونمایی از این پرچم‌داران گفت: «شرکت سامسونگ همواره نقشی پیشرو در لحظات تعیین کننده‌ صنعت موبایل داشته است. لحظاتی که نهایتا گوشی‌های هوشمند را به ابزاری برتر تبدیل کردند. ابزاری آن قدر متناسب که می‌تواند همراه تمامی لحظات ما باشد، و در عین حال آنقدر فراگیر، که تمامی‌ جهان ما در آن جای بگیرد.».

وی همچنین در مورد گوشی گلگسی S8 و S8+ به این موضوع اشاره کرد که «سامسونگ بار دیگر با معرفی محصولی متعلق به آینده، نه تنها صنعت موبایل را وارد عصری جدید می‌کند بلکه ما را به درکی نوین از گوشی هوشمند در مقام ابزاری می‌رساند که می‌تواند ما را به جهان مورد علاقه‌مان نزدیک‌تر کند.»

بیش از ۵ سال تحقیقات شرکت سامسونگ نشان داد کاربران با وجود علاقه به صفحه‌ نمایش بزرگ، ترجیح می‌دهند گوشی با ابعاد کوچک‌تر داشته باشند. شرکت سامسونگ با اتکا به همین تحقیقات، گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ را طراحی کرد که بالاترین نسبت صفحه نمایش به بدنه را در بین محصولات موجود در بازار دارند.

در ادامه برنامه، علی جعفریه مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس با اشاره به ایده اصلی خلق این محصول جدید که داشتن تجربه‌ای فراتر از مرزهاست، گفت: «گلکسی S8 و S8+ شروع کننده عصر جدیدی در دنیای فناوری و گوشی‌های هوشمند هستند که تجربه‌ای فراتر از چارچوب‌ها و محدودیت‌های سابق را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و به همین دلیل در تعاملات تبلیغاتی‌مان با مشتریان از عبارت «از کران گذر» استفاده کرده‌ایم.»

علیرضا کدخدایی، مدیر مشتریان کلیدی موبایل سامسونگ الکترونیکس در ایران گفت: «گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ صفحه‌نمایش بزرگی‌تری به نسبت گلکسی S7 و S7 edge دارند اما به دلیل استفاده از صفحه نمایش خمیده و کوچک‌تر شدن قطعات سخت‌افزاری نظیر تراشه ۱۰ نانومتری به کار رفته در این محصولات، ابعاد بدنه تغییر محسوسی نکرده و تنها در حد چند میلی‌متر است.»

به گفته کدخدایی پرچم‌داران جدید سامسونگ اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که تاییدیه Mobile HDR Premium را دریافت کرده‌اند. این تاییدیه به این معنی است که صاحبان این گوشی‌های می‌توانند واقعی‌ترین و گسترده‌ترین طیف رنگی را به هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدئویی مشاهده کنند.

گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ دارای تاییدیه ضد آب و ضد گرد و غبار IP68 هستند و از کارت حافظه MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت پشتیبانی می‌کنند. قابلیت شارژ سریع و باتری‌های ۳۰۰۰ میلی‌آمپر (برای گلکسی S8) و ۳۵۰۰ میلی‌آمپر (برای گلکسی S8+) باعث می‌شود تا کاربران مدت‌ زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد، از گوشی استفاده کرده و حتی در صورت نیاز به شارژ مجدد، این کار را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

جدیدترین پرچمداران کهکشان سامسونگ در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Orchid Gray)، طلایی  (Maple Gold) در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته است.

این برنامه در پایان با اجرای گروه موسیقی پالت به پایان رسید.

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iphone king

تی ان تی های جدید سامسونگ وارد ایران شدند

A100

اگه این تی ان تیه پسxzp چیه

Hamed.7

ههه اینجور معرفی ها یه مصلجتی توش هست واسه اون افراد ، چون توی اهواز دو هفتس موجود شده با قیمت ۳.۳۴۰

Yas

پادشاه وارد میشود ??

A100

خخخخخ شوخیه باحالی بود

A100

http://www.aparat.com/v/xAmR9
اینم مشکل جدید پادشاهتون

Big S

خودت وارد لینکی ک دادی بشو چیزی دیدی ب ما هم بگو!??

grimm

یک گوشی تکراری دیگر فقط با ارتقاء سخت افزار وارد بازار شد الان این چی کار می کنه که اس۷ و اس۶ و نوت ۵ نمی کنه دوربینشم که همون دوربی اس۷

Big S

دوربینش همون اس ۷ هم باشه ازبهترینای بازاره.در صورتی ک نیست و بهبود یافته و روشناییش بهتر شده ک این خودش ی پیشرفته و تو این زمان ک همه گوشیا دوربیناشون عالی شده قرار نیست مثلا تفادت یک نسل مثل تفاوت ۱۱۰۰ و اس ۸ باشه.خیلی کم فرق میکنه.شما خودت برو ایفون ۶ و ۷ رو مقایسه کن ببین چقدر فرق میکنه.قیافه ایفون ۶ و ۷ چقدر فرق میکنه.ایا نسبت تصویرش افزایش یافته؟اسکنر بهش اضافه شده؟دکمش حذف شده؟
کلی عوض شده میگه هیچ تغییری نکرده!!!از لحاظ سرعت از لحاظ دوربین از لحاظ سخت افرار از لحاظ ظاهر از لحاظ اندازه صفحه نمایش از لحاظ کیفیت صفحه نمایش از لحاظ دوربین جلو از لحاظ هندزفریای جدید و با کیفیتش از لحاظ کلی چیز دیگه تغییر کرده.فقط بعضیا نمیخوان باور کنن و دنبال بهونه های الکی برای خراب کردنشن ک حقم دارن خب ترولن.شما میگی گوشیتون بهترین گوشیه دنیاس باشه پس اگه ب گفته خودتون باور دارین چرا میاین میگین گوشیای دیگه خوب نیستن شما ک بهترینو داری برو باهاش حال کن ب بقیه گاری نداشته باش خودشون باید تصمبم بگیرم بخرن یا نه و باید برن استفاده کنن تا بفهمن و نه تنها با حرف ترولها حتی گاهی ب حرف خیلی از سایتای معروفم نمیشه اعتماد کرد و فقط باید با چشم دید.پس خودتونو جر ندین و بهترینوشیو خراب نکنین چون همونطور ک تو تصویر میبینین حرفاتون اصلــــــــــا مهم نیست و همه واقعیتو میدونن و کلی ادم برا دیدنش رفتن.

grimm

بی خودی جور الکی میدن برای فروش بیشتر انگار کشف بزرگ یا اختراع عظیمی صورت گرفته نهایتش یکم رونتر باشه اولش چهارتا اپ نصب کنی میشه همون اندروید قبلی چون مشکل اندروید اپ های غیر بهینه و داغونشه مصرف زیاد جاسوس ها و بد افزار ها از منابع سخت افزاری اینا هم برای سرپوش گذاشتن روش هی پردازنده رو قوی می کنن دوبله چوبله می ندازن به مردم

Big S

شما برو با اس ۷ اج کار کن ببین مشکل کندی میبینی؟اگه دیدی برو دکتر.خداروشکر اس ۶ اج هم ک داریم کوچیکترین کندی نداره.و خداروشکررررر نوت ۴ چن سال پیش خودمم خیلی روون و خوب کار میکنه ب خصوص با اخرین اپدیتا.ما ک محدودیت دوس نداریم شما ک مشکلی نداری اندروید نخر.نه سامسونگ نه اچ تی سی نه سونی و برندای دیگه اندروید هیچکدوم مشکل کندی ندارن.شما همه کارایی و راحتی و خیلی چیزای دیگه رو فدای دو ثانیه سرفت بیشتر ک اگه بیست ثانیه هم باشه اصلا متوجه نمیشی و فقط تو مقایسس ک مشخص میشه بکن.ما هم از اندروید با راحتی و بدون کندی و قابلیتای شخصی سازی و اپ های ایرانی و برا هر کاری ی برنامه مخصوص نریختن و … لذت میبریم?✌

Big S

محشره.خوب میسوزونه ترولای برندای دیگرو.شما ک نمیخوای نخر.همه ک نباید بهترین گوشی دنیا رو دست بگیرن.چار تا بیکار میشینن مشکل و چرت و پرت میسازن مث سریای قبل و مشکلاتی ک برا اس ۷ میگفتن ولی بهترین گوشی شد الانم همینه.اونی ک میخره لذتشو میبره اونیم ک بدشو مه سوزششو.✌

iphone king

اره واقعا چندتا بیکار میشینن الکی ۴تا مشکل از خودشون در میارن به سامسونگ میچسبونن
اون نوت٧ هم هیچ مشکلی نداشت ترکیدنش هم شایعه بود و ۴ تا بیکار نشستن دروغ گفتن

Big S

اولا پست از انفجار ایفون کم نبود فراموش گردی انگار.دوما ب جز نوت ۷ بقیش چرته.تو پستای دیگم گفتم فقط قضیه نوت ۷ رو قبول دارم بقیش چرته.هاله زرد و خم شدن و خالی شدن باطری و مشکلات اپدیت تو بعضی از گوشیای بسیار گرون قیمت هم بوده و مشکلات بیشتری هم داشتن.پس شما ب فکر خودت باش.پست دوم سایت رو الان ببین بله اینجوریاس✌?

A100

خلایق هر چه لایق
حالا خوبه که چمد وقت پیش در نمایشگاه بارسلون xzp انقلابی ترین گوشی چند سال قبل معرفی شد

Big S

هر کی گوشی جدید میزنه میگن انقلابیه و فلانه.وقتی اومد تو بازار مشکلات انقلابیش رو میشه.شما تا وقتی گوشیتون عرضه نشده سنگشو به سینه نزنین.یهو میبین نویز و داغی و باطری و ضد اب الکی همه با هم انقلابتون رو نابود میکنن.پس صبر کن بیاد تعداد زیاد دست مردم بیافته مشکلاش رو نمایی شه بعد افتخار کن
?✌

A100

اره سونی از خیلی چیزها به سامسونگ نمیرسه .اخی سونی از کپی خوشش نمیاد مثل سامسونگ
مثلا همین دکمه هوم که دقیقا بعد ایفون برداشت یا جای بلندگو ها که بازم دقیقا بعد ایفون اورد لبه زیر یا همین نمایشگری که بهش مینازین هم که اول الجی زد بعد سامسونگ
چند سال پیشم که ایفون از سامسونگ برا کپی برداری شکایت کرد که سامسونگ مجبور شد بیشتر از۵۰۰میلیون دلار به ایفون بده
شما به چی میبالید؟به کپی؟!!!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....