حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل اپلیکیشن جیمیل اندروید را در مقابل دزدی اطلاعات آپدیت می‌کند

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ترنجی، گوگل

گوگل پیامی منتشر کرد مبنی بر اینکه هفته آینده کاربران جیمیل در دستگاه های اندرویدی ویژگی جدیدی دریافت می‌کنند که ایمیل های آنها را امن تر از قبل نگه می‌دارد. زمانی که ورژن به روز شده جیمیل به دستگاه های اندرویدی راه پیدا کند، اپلیکیشن آن هر لینک مشکوکی را که شما می‌خواستید روی آن کلیک کنید را چک خواهد کرد.با ترنجی همراه باشید.

اگر که وبسایت مورد نظر شما واقعا مشکوک باشد، هشداری دریافت خواهید کرد که به شما کمک می‌کند اکانت جیمیل خود را امن نگه دارید.

سایت مورد نظر شما جعلی تشخیص داده شده است،و قصد دارد اطلاعات مالی و شخصی و اعتباری ویا هر اطلاعات حساس و خصوصی شما را بدست آورد.

 

مشخصا این ویژگی امنیتی ۱۰۰درصد  مانع ربوده شدن اطلاعات شما نخواهد شد، پس احتمالا در زمانی که می‌خواهید از وبسایت غیر قانونی بازدید کنید این هشدار ها را دریافت خواهید کرد و همانطوری که می‌دانید پیشگیری بهتر از درمان است!

حتی گوگل زمانی که ایمیل فرستاده شده مشخصه بارزی برای خطرناک بودن ندارد به شما پیشنهاد می‌دهد که مراقب لینک هایی که در مورد آنها اطمینان کامل ندارید باشید! این آپدیت ابزارامنیتی در اختیار شما قرار می‌دهد که از دزدیده شدن اطلاعات خصوصی شما جلوگیری می‌کند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی