حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با دکمه “هوم” فیزیکی، ظاهر بهتری را داشت؟

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸+، طراحی گوشی‌های این برند را بیشتر از گلکسی‌های قبل خود تغییر دادند. نه تنها این تلفن‌های هوشمند دارای حاشیه کم‌تری نسبت به گلکسی‌های پیش از خود هستند بلکه این دو گوشی اولین گوشی‌های خانواده گلکسی هستند که از شر دکمه هوم فیزیکی خلاص شدند. این یک پرش بزرگ در طراحی گوشی‌های این برند بود، اما قطعا این آخرین برنامه کمپانی سامسونگ برای گلکسی اس ۸ و گوشی‌های بعد آن نیست. با تشکر از یک سری افراد و شرکت‌ها حال ما می‌توانیم نگاهی به طراحی گلکسی اس ۸ با دکمه هوم فیزیکی بیاندازیم. با ترنجی همراه باشید…

همانطور که در تصویر‌های زیر می‌بینید، تفاوت بین گلکسی اس ۸ با دکمه فیزیکی با گلکسی اس ۸ بدون دکمه فیزیکی آنچنان زیاد نیست و تقریبا شبیه هم هستند. دکمه هوم فیزیکی به شکل قرص در حاشیه پایین صفحه تفاوت زیادی را ایجاد نمی‌کند. با این حال نمی‌توان این را انکار کرد که وقتی دکمه هوم فیزیکی در جلوی گوشی قرار ندارد، سطح گوشی یک دست تر و زیبا‌تر جلوه می‌کند. از طرف دیگر وجود این دکمه در حاشیه پایین صفحه‌ی گوشی باعث می‌شود حرف‌هایی که در مورد کثیف شدن لنز دوربین گوشی هنگام باز کردن قفل گوشی اتفاق می‌افتد، پایان یابد. همانطور که می‌دانید تعدادی از کاربران شاکی بودند که وجود سنسور اثر انگشت در پشت گوشی باعث لک شدن لنز دوربین گوشی آن‌ها شده است. پس این مشکل می‌توانست با بودن یک دکمه هوم معمولی پیشگیری شود.

معلوم نیست که سامسونگ با آوردن این ایده قصد ثبت این طراحی را داشته یا فقط یک نمونه اولیه بوده است. شما کدام نوع دکمه هوم را ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
iphone king

در هر صورت طراحی جالبی نداره چه با دکمه هوم چه بدون دکمه هوم

mega08

بو میاد !!
آیفون خوبه با چشم وزغ پشتش.
طراحی جدیدشو هم میبینیم

Big S

الان که محشره.با دکمه هوم قشنگ تر میشد ولی

ramin123

با دکمه هوم خیلی بهتر بود.چون همون فضایی که الان در پایین گوشی هست رو اشغال کرده،نه بیشتر.دوما انگشت بهتر رو این قسمت قرار میگیره تا کناره ی پشتی.سوما فضای مفید صفحه هم بیشتر میشد.
امیدوارم تو نوت ۸:رم ۶،دوربین دوگانه،فیلمبرداری اهسته با فریم بیشتر،اثر انگشت زیر صفحه در غیر این صورت مثل شکل بالا باشه،اسپیکر استریو،باتری ۴۱۰۰ به بالا داشته باشه

mega08

یه سوال . در حال حاضر چه گوشیی داری ؟ مطمئنن گوشی نیس که بالاتر از ۳ تا ۴ گیگ رم بیشتر داشته باشه. مشکل خوردی تا حالا ؟!! مسلما نه. ۶گیگ اصن نیاز نیست .هنوز نرم افزارا به اونقد فضای رم نیاز ندارن. اندرویدم که نسخه ب نسخه داره سبکتر میشه. ۶گیگ فقط و فقط باعث گرونی دسگاه میشه . وعلا ب هیچ دردی نمیخوره.
بعد : شما از اسپیکر گوشی چ استفاده ای میکنی ؟ آهنگ میذاری باهاش بلند میکنی و اینجوری گوش میدی ؟!!!!!!!!! . ی چیزی ک واقعا تو اسپیکر استریو کاربردی باشه بگو؟
میگی دوربین ۲گانه . درسته شاید کمک کنه . ولی از ی طرف فضای بیشتر ی اشغال میکنه و ب ظاهر گوشی لطمه میزنه. الان با همین دوربین تکی .سامسونگ و سونی. از هرچی دوربین دوگانه بوده .بهتر بودن(البته نمونه عکسای معتبر سونیو ندیدم)

amirmohammad.mf

سلام
اس ۸ تنها مشکلی که داره تو طراحیش محل حشگر اثر انگشته.
بهترین حالت برا نوت ۸ اینه که از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده کنه و حاشیه های بالا و پایین رو هم بزاره برا اسپیکر استریو.
استفاده از دکمه های مجازی داخل صفحه نمایش هم از نظر من بهتره چون قابلیت شخصی سازی میده به کاربر.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سجاد رسولی