حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس جعبه HTC U 11 لو رفت!

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | ترنجی، مطالب ترنجی

عکس جعبه اچ تی سی یو ۱۱ به صورت غیر منتظره ای منتشر شده که اطلاعاتی ازویژگی های این گوشی را برملا کرده است. این اطلاعات با ارزش، مربوط به پرچم دار بعدی اچ تی سی خواهد بود که انتظار می‌رود در ۱۶ ماه می رونمایی شود. طبق این عکس صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزلوشن ۱۴۴۰ ×۲۵۶۰ QHD این پرچم دار توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می شود. چیپ ست ۸۳۵ اسنپ دراگون و پردازنده  ۸ هسته ای و پردازش گر گرافیکی ادرنو ۵۴۰ به  این گوشی قدرت میدهد. میتوانید از بین ۴ و ۶ گیگ رم و ۶۴ و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی انتخاب کنید. همچنین اسلات کارت حافظه با پشتیبانی کارت هایی تا ۲ ترابایت نیز در این گوشی تعبیه شده است.

دوربین پشت۱۲ مگا پیکسلی ( Ultra Pixel 3 ) با دریچه دیافراگم f/1.7در این گوشی تعبیه شده است. همچنین امکان فیلم برداری بدون پرش  با کمک قابلیت  UIS نیز فراهم شده است. با دوربین جلو ۱۶ مگا پیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.0 می‌توانید عکس های سلفی پانوراما بگیرید. این اسمارتفون اسکنر اثر انگشت نیز دارد و تاییدیه ip 57 را نیز گرفته که یعنی می‌تواند تا عمق نیم متری آب  تا ۳۰ دقیقه فرو رود و زنده بماند! از موارد نا امید کننده باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است که فقط این گوشی را زنده نگه می‌دارد. اما امکان شارژ سریع ۳٫۰ این موضوع را جبران می کند.

 

طبق این عکس منتشر شده در فضای مجازی ،در اچ تی سی یو ۱۱ BoomSoundو از بین برنده نویزخودکار Usonicتعبیه شده است. این گوشی همچنین قابلیت  Hi-Res Audio و ضبط کننده صدای ۳D نیز دارد، و از قابلیت nfc پشتیبانی می‌کند که امکان برقراری ارتباط بین دو دستگاه الکترونیکی در حداکثر فاصله ۴سانتی متری را فراهم می‌کند؛ زمانی که یکی از دو دستگاه به اینترنت متصل است دیگری می‌تواند با سرویس های آنلاین اطلاعات رد و بدل کند. از این قابلیت برای پرداخت پول استفاده می‌شود. همچنین برای افرادی که از دو خط سیم کارت استفاده می‌کنند قابلیت اضافه کردن سیم کارت دوم نیز وجود دارد. قابلیت Edge Sense ویژگی جدیدی است که  امکان فراخوانی اپلیکیشن ها را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ و اپلیکیشن ها با لمس لبه حساس دستگاه باز خواهند شد.

 

ازقبل تصویر هایی از این اسمارتفون دیده ایم وتا به حال HTC از ویژگی Edge Sense صحبتی نکرده بود؛ اما تا حدودا دو هفته آینده اطلاعات بیشتری قبل از مراسم رونمایی رسمی این گوشی لو خواهد رفت. منتظر اخبار دسته اول ترنجی باشید…

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

توی پیج اینستاگرام اچ تی سی تیزر جدید ازش اومده بیرون،و مخاسفانه فک کنم گوشی فلزی نیست!
باتریشم باید ببینیم چجوره!کلا من به طراحیش زیاد خوشبین نیستم نمیدونم چرا

Sadeghh

اگه امکانش هست لطفا مقایسه دوربین xz premium با ایفون ۷ پلاس رو توی سایت قرار بدید.
منبع gsmarena

sajjad1

اگه باتری ۴۰۰۰ داشته باشه که فوق العاده میشه
دوربینش هم فک کنم امسال بهترین میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سارا کاویانی