حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید قاب محافظ آیفون ۸، به بعضی از شایعات قوت میبخشد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

این روزها بازار شایعات در مورد پرچمدار آینده اپل داغ است! با ترنجی برای بررسی یکی دیگر از این شایعات که به تازگی انتشار یافته همراه باشید.

طبق شایعات اپل در ماه سپتامبر، نه از دو بلکه از سه تلفن همراه جدید رونمایی خواهد کرد. جانشینان مدل های فعلی که آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نام دارند و همچنین یک تلفن با طراحی جدید که در حال حاضر آن را آیفون ۸ مینامیم. (طبق برخی شایعات آن را آیفون ایکس یا آیفون ادیشن مینامند). انتظار میرود این مدل طراحی تمام صفحه مانند LG G6 و  Samsung Galaxy S8 که به تازگی منتشر شده اند داشته باشد.

در رابطه با آیفون ۸ اسرارآمیز، اطلاعات درز پیدا کرده‎ی زیادی شنیدیم. برخی از آنها اشاره داشت که حسگر اثر انگشت در پشت گوشی خواهد بود ولی برخی دیگر از شایعات این موضوع را رد کرد. البته اکثر این شایعات به وجود دوربین دوتایی اشاره دارند که بصورت برجسته در قسمت بالایی و سمت چپ دستگاه قرار دارد و فلش در بین دوربین ها قرار گرفته است.

به تازگی عکسی از قاب محافظ آیفون جدید در اینترنت انتشار یافته که از آن اطلاعت زیادی نمیشود برداشت کرد اما میتوان دوربین دوتایی، نبود پورت جک و حسگر اثر انگشت در پشت گوشی را مشاهده کرد.

این قاب تا چه اندازه قابل اعتماد است؟ ما زیاد روی آن حساب نمیکنیم. برای تولید یک مدل فیزیکی برای جدیدترین پرچمدار اپل توسط هر تولیدکننده ای بسیار زود است. مگر اینکه بصورت آزمایشی آن را تولید کنند.

البته خیلی هم غیرعادی نیست که کمپانی ها زمان زیادی را در اختیار تولید کنندگان قاب قرار دهند تا محصول نهایی از کیفیت خوبی برخوردار باشد و به موقع آماده باشد. سال قبل هم تقریبا در همین زمان و حدود ماه می بود که همین اتفاق افتاد. پس احتمال این نیز وجود دارد که این قاب مخصوص آیفون ۸ ساخته شده اما ما همچنان پیشنهاد میکنیم که خیلی روی آن حساب نکنید!

نظر شما در مورد آیفون ۸ چیست؟ بنظر شما شامل کدام یک از ویژگی هایی که در شایعات میشنویم خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی