حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Super Mario Run با ۱۵۰ میلیون دانلود، از Fire Emblem کمتر درآمد زا بوده است

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سرگرمی و بازی

سوپر ماریو ران، یکی از موفق ترین بازی های گوشی امسال توسط نینتندو منتشر شده و اخیرا به ۱۵۰ میلیون دانلود بر روی آی او اس و اندروید دست پیدا کرده است. با ترنجی همراه باشید.

اگرچه در مورد موفقیت این بازی باید این موضوع را در نظر گرفت که به نظر میرسد تمام کسانی که سوپر ماریو ران را دانلود کرده اند، برای خریدن آن مشتاق نبوده اند. همانطور که ممکن است بعضی از شما بدانید، سوپر ماریو ران چند مرحله اول را بصورت رایگان در دسترس قرار داده و پس از آن بازیکنان برای بازشدن کامل بازی، مجبور به پرداخت هزینه هستند.

Fire Emblem، دومین بازی ای که امسال توسط نینتندو عرضه شد، با وجود تعداد دانلود هایی به مراتب کمتر از سوپر ماریو ران درامدزا تر بوده.

البته از آنجایی که این دو بازی به شیوه تجاری کاملا متفاوت عرضه شدند این تفاوت در درامدزایی نباید خیلی هم متعجب کننده باشد. سوپر ماریو ران به بازیکنان اجازه میدهد که به تمام محتوای بازی به محض پرداخت هزینه دسترسی داشته باشند در صورتی که بازی Fire Emblem: Heros شامل پرداخت های درون برنامه ای میباشد.

انتظار داریم نینتندو حداقل یک بازی گوشی دیگر را تا آخر سال جاری منتشر کند. قبلا اعلام شده بود که این بازی از سری مجموعه animal crossing خواهد بود که به دلیل عرضه ی نسخه اندروید سوپر ماریو ران به تعویق افتاد.

نظر شما چیست؟ آیا حاضرید برای سوپر ماریو ران هزینه پرداخت کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی