حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام با افتخار اعلام‎ کرد که ۷۰۰میلیون کاربر دارد

نوشته

6 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

ممکن است شما فکر کنید که کپی کردن ایده های جالب یا موفق از رقیبانتان سرانجام خوبی را به همراه نخواهد داشت، اما اینستاگرام نمونه ای زنده برای خلاف این موضوع است! با ترنجی همراه باشید.

شبکه مجازی مبتنی بر عکس، اینستاگرام که مطعلق به فیسبوک میباشد در حدود یک سال گذشته هر ویژگی اسنپ چت را که توانست تقلید کرد و البته این کار نتیجه داد. خیلی هم نتیجه داد!

هم اکنون اینستاگرام ۷۰۰ میلیون کاربر دارد. این آمار ۱۰۰ میلیون از میزان کاربران در دسامبر گذشته بیشتر است. این به این معناست که ۱۰۰ میلیون کاربر اخیر تنها در ۴ماه گذشته به این جمع افزوده شده اند. این مقدار به طرز شگفت انگیزی به میزان کل کاربران اسنپ چت (۱۶۱ میلیون) نزدیک است. همچنین این میزان افزایش کاربران سریعترین رکورد در تاریخ اینستاگرام است. در سال ۲۰۱۶، رسیدن از ۵۰۰میلیون به ۶۰۰ میلیون ۵ماه طول کشید.

البته تعداد کاربران اینستاگرام فاصله زیادی تا تعداد کاربران فیسبوک دارد. شبکه بزرگ آبی رنگ، فیسبوک بیش از ۱٫۸ بیلیون کاربر دارد. واتس آپ و مسنجر که هر دو مطعلق به فیسبوک هستند هر دو اخیرا به آمار ۱٫۲ بیلیون رسیده اند. و به نظر میرسد که فیسبوک، رسما برنده بی چون و چرای شبکه های اجتماعیست.

نظر شما در مورد این شبکه اجتماعی چیست؟ آیا قادر خواهد بود که در آینده از تعداد کاربران فیسبوک پیشی بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
هادی افلاکی